TALÁLATOK A(Z) publicisztika CÍMKÉRE

105 találat
Atlétika
15 órája

Lécek a magasban – Csinta Samu publicisztikája

ALAPVONAL. Kedd délután mindenesetre élete legjobbjával, az év eddigi legjobb eredményével a kalapácsvető Halász Bence bejelentkezett a világbajnoki címre, a 400-as Molnár Attila remek országos csúcsával a vb-döntőre, többen pedig vb-részvételi reményeket támasztottak bennünk.
Gyulai István Memorial
Atlétika
publicisztika
NS-publicisztika
Kosárlabda
2025.08.10. 23:11

Nyögés a vége – Malonyai Péter publicisztikája

ALAPVONAL. A sport­pszichológiában és a játékelméletben az, hogy egy játékos akarat nélkül játszik, általában azt jelenti, hogy lényegében passzív szereplő. A motiváltság hiányának több oka lehet, leggyakrabban: a tét már megszűnt, esetleg túl nagy a nyomás. De a lényeg: feladja a küzdelmet. Ami elfogadhatatlan, kívülről nézve felháborító.
kosárlabda
publicisztika
NS-publicisztika
Magyar válogatott
2025.08.09. 22:48

Kis pénz, nagy foci – Ballai Attila publicisztikája

ALAPVONAL. Szó se róla, karakán, egyenes »duma«, bár az Aranycsapatot és kapitányát általában a »kis pénz, nagy foci« jellemezte. Öcsi bácsi nem tagadta, hogy tőle származik az eredeti változat, bár az nem egyértelmű, mikor, milyen környezetben hangzott el. Kortársak szerint a legvalószínűbb, hogy 1952 szeptemberében Bernben, a később elátkozott  Wankdorf-stadionban.
Puskás Ferenc
publicisztika
NS-publicisztika
Kézilabda
2025.08.06. 23:46

Összetört a kirakat – Moncz Attila publicisztikája

ALAPVONAL. Amikor az anyagi gondok az idén nyáron jelentkeztek, majd július 22-én csődvédelmet kért a Ludwigsburgot működtető gazdasági társaság, még csak 500 ezres hiányról mertek beszélni a főnökök.
Ludwigsburg
publicisztika
NS-publicisztika
Kosárlabda
2025.08.05. 23:06

Újrakezdés az alapoktól – Bobory Balázs publicisztikája

ALAPVONAL. A nemzeti csapat ráadásul most olyan helyzetben kezdi az előselejtezőket, amilyenben régen volt: a trió első számú esélyeseként, legmagasabban jegyzett együtteseként vág neki a feladatnak és így természetesen óriási kudarc lenne, ha nem sikerülne innen továbblépni. És nemcsak pillanatnyilag fájna a pofon, a további évek, sorozatok kiemelése is múlik ezen a négy mérkőzésen, talán ez is ott van a mieink fejében.
kosárlabda
publicisztika
NS-publicisztika
Minden más foci
2025.08.05. 00:13

Szédelgő feldicsérés – Malonyai Péter publicisztikája

ALAPVONAL. A futballról szólva, minden generációnak megvan a maga aranykora – kérdés, hogy felismerjük-e, amikor benne élünk. Ha képesek vagyunk értékként tekinteni a szenvedélyre, az összetartásra és a játék örömére, akkor az aranykor nemcsak lehetséges – elkerülhetetlen. A témának van irodalma, összefoglalva legyen elég annyi, hogy a közeljövőben csak akkor jöhet el az aranykor, ha a sport visszatalál az alapjaihoz.
Alapvonal
publicisztika
NS-publicisztika
Egyéb egyéni
2025.08.04. 00:05

Los Angeles-i álmok – Kovács Erika publicisztikája

ALAPVONAL. A férfi kardcsapat a világranglista éléről kezdheti a következő idényt, a női kardozók a negyedik, a férfi párbajtőrözők a második helyen állnak.
vívás
NS-VÉLEMÉNY
publicisztika
Angol labdarúgás
2025.07.31. 22:58

95 millió eurós csere? – Cselőtei Márk publicisztikája

ALAPVONAL. Mi, magyarok persze azt szeretnénk, hogy Szoboszlai Dominik helye ne legyen veszélyben a Liverpool kezdőcsapatában, az viszont az egyensúly szempontjából is fontos, hogy Slot két vagy három belső középpályással tervez-e játszani.
Liverpool
publicisztika
NS-publicisztika
Vizes vb 2025
2025.07.29. 23:38

Szingapúri szintlépés – Patai Gergely publicisztikája

ALAPVONAL. Vereség után ritkán gratulál az ember, ezúttal mégis az elismerésé és a köszöneté volt az első szó, elvégre két hétig több millióan együtt szárnyaltunk a magyar vízilabda-válogatottakkal.
vízilabda
vizes vb
NS-vélemény
publicisztika
Minden más foci
2025.07.27. 23:25

Söröspohárba kapaszkodva – Csinta Samu publicisztikája

ALAPVONAL. A bírságot és a büntetést a lelátói alkoholfogyasztás miatt szabták ki a VIP-szektorban helyet foglaló személyekre, a csend és rend félidőben megjelenő román őrei ugyan senkit sem találtak in flagranti, de úgy ítélték meg, hogy a gsp.ro portál szemfüles fotóriporterei által készített fotók elegendő bizonyítékul szolgálnak az intézkedés foganatosításához.
Csíkszereda
publicisztika
NS-publicisztika
Birkózás
2025.07.25. 00:40

Kutyaviadalok helyett – Deák Zsigmond publicisztikája

ALAPVONAL. Két kiváló meccs között azon morfondíroztam, a távlat hiánya ellenére mennyien érzik most itt, a Kozma István Magyar Birkózó Akadémia, a KIMBA nagycsarnokában, hogy éppen a sporttörténelem részesei?
bírkózás
publicisztika
NS-publicisztika
Egyéb egyéni
2025.07.23. 23:28

Dunai jelentés – Csillag Péter publicisztikája

ALAPVONAL. A régimódi keelboatosok, a csendes szorgalommal edző kajakosok, a túrakenuban lapátoló vízitúrázók látványosan félreszorulnak, a közös folyó másodlagos használóivá lesznek, miközben a Dunát szemérmetlenül veszi birtokba az új idők köre: zúgva cikáznak a jetskik, hasítanak az óriás motorcsónakok, a tengerjáró jachtok, a hangszóróból üvölt a zene, harsog a táj, csillog az aranylánc, villan a napszemüveg, pazar a buli.
Alapvonal
publicisztika
NS-publicisztika
Vízilabda
2025.07.23. 06:33

Sohasem kapott gólt – Malonyai Péter publicisztikája

ALAPVONAL. A ma 80 éves Molnár Endréről azt írták, hogy a neve hallatán idegessé válnak az ellenfél támadói. A csatár helyzetbe kerül, felemeli a labdát és szembenéz Molnárral. A támadó szemén hirtelen észrevenni, hogy fél, hogy elbizonytalanodott. A »Molnár-hipnózis« tönkreteszi a célzókészülékét, akaratlanul is gyámoltalanul lő.
Molnár Endre
publicisztika
NS-publicisztika
Minden más foci
2025.07.16. 22:42

Újabb amerikai show – Bobory Balázs publicisztikája

ALAPVONAL. Lassan viszont az ókori római viadalokhoz hasonlóan gladiátorként tekinthetünk a futballistákra, akiknek ha esik, ha fúj, mindegy, milyen napszakban, időjárásban, helyszínen, de »ölni vagy halni kell«, ha ez a parancs.
klub-vb
publicisztika
NS-publicisztika
Labdarúgó NB II
2025.07.15. 23:10

Tisza-parti történetek – Malonyai Péter publicisztikája

ALAPVONAL. Hogy mi lesz, majd meglátjuk. Én továbbra is drukkolok a csapatnak, még úgy is, hogy kevésbé vagyok optimista, mint Bódi Ádám, aki szerint érdemes lesz a Tiszakécske meccseire járni az ősztől. Igaz, mit mondhatna mást egy új szerzemény, aki profi futballista – és a klubhonlapnak nyilatkozik.
vélemény
publicisztika
NS-publicisztika
Minden más foci
2025.07.14. 07:17

Csíkszereda korcsolya nélkül – Csinta Samu publicisztikája

ALAPVONAL. Most pedig azért lehet szurkolni, hogy a székely Bilbao megkapaszkodjon a Superligában.
Csíkszereda
publicisztika
NS-publicisztika
Egyéb egyéni
2025.07.07. 23:10

Vöri – Malonyai Péter publicisztikája

ALAPVONAL. Hetvenesztendősen is a Margitszigeten kezdte a napjait, a hajnalban, munka előtt futni indulóknak ismerős kép volt, ahogy az uszoda melletti sétányon útnak indítja a versenyzőit. Ragaszkodott az állandó jelenléthez, mert szerinte ha valaki világklasszist akar nevelni, alaposan meg kell ismernie a tanítványát, a távedzés nem működik.
Alapvonal
publicisztika
NS-publicisztika
Spanyol labdarúgás
2025.07.06. 23:00

Túl erős katalán érzelmek – Cselőtei Márk publicisztikája

ALAPVONAL. Nico Williams most a Barcelona-szurkolók első számú közellensége, miközben megint nem a szép köntösbe csomagolt, erősen igaztalannak tűnő kijelentéseket sorra halmozó Joan Laporta klubelnök húzza a rövidebbet.
vélemény
publicisztika
NS-publicisztika
Amerikai sportok
2025.06.24. 00:18

Napfény a jégen – Bodnár Zalán publicisztikája

ALAPVONAL. Nem lehet figyelmen kívül hagyni azt a tényezőt sem: Florida adózási szempontból is csábító. Nincs állami jövedelemadó, ami vonzóvá teszi a csapatokat a játékosok számára, különösen a magasabb fizetésű sztárok körében. Ez azonban nem minden, hiszen a szakértők szerint a Panthers NHL-sikere nem pusztán a »tax advantage« miatt következett be, hanem a tudatos csapatépítés, a közösségi beágyazottság és a győztes kultúra kialakítása miatt.
vélemény
publicisztika
NS-publicisztika
Amerikai sportok
2025.06.20. 23:46

Pénzgyár lehet a Lakersből – Moncz Attila publicisztikája

ALAPVONAL. Nem igazán kételkedem benne, hogy hamarosan a Lakers is megérkezik a legnagyobb luxusadózók közé, de abban sem, hogy jönnek majd az innovatív megoldások és innovatív szerződések is. Mert Walterék abban különösen jók, hogy meggyőzzenek valakit, miért érdemes csatlakozni hozzájuk.
Los Angeles Lakers
publicisztika
NS-publicisztika

1

/

6