TALÁLATOK A(Z) publicisztika CÍMKÉRE

16 találat
Labdarúgó NB I
2024.06.24. 01:17

Törj ki a csendből! – Bobory Balázs publicisztikája

ALAPVONAL. Könnyen lehet egyébként, hogy mindenben tévedek. Hamut szórok a fejemre, ha a Fehérvár újra dobogóért harcol majd és túlél egy-két kört a nemzetközi porondon. De egyelőre a bizonytalanság és a koncepciótlanság látszik – persze ez nem Pető Tamás vezetőedző elképzeléseire vonatkozik.
Fehérvár
labdarúgó NB I
Fehérvár FC
publicisztika
NS-publicisztika
Magyar válogatott
2024.06.22. 23:20

Méltó módon – Ballai Attila publicisztikája

ALAPVONAL.Túl sokat remélek, kérek? Mára csak annyit, hogy játsszunk a skótokkal jó meccset, ha kell, nyomjuk inunk szakadtáig, és jöjjön, aminek jönnie kell. Persze leginkább a győzelem és a továbbjutás.De ha mégsem, a múlt már akkor sem változik.
magyar válogatott
publicisztika
NS-publicisztika
Egyéb egyéni
2024.06.18. 23:21

Krikett, sör, álszentség – Malonyai Péter publicisztikája

ALAPVONAL. Elfogadnék minden ellentmondást, ha a NOB törődne a hagyományokkal. Ha létezik szervezet a világon, amelyik megtehetné, pontosabban megtehette, még pontosabban, meg kellene, kellett volna tennie, az éppen az övék. A fordulópont 1996, amikor a sportvilág közfelkiáltással Athénnek adta volna a játékokat az újkori olimpián centenáriuma (1896) miatt, ám Atlanta lett a befutó.
NOB
publicisztika
NS-publicisztika
Foci Eb 2024
2024.06.16. 23:14

Szervezettség az utcán, szétesés a pályán – Pór Károly publicisztikája

ALAPVONAL. Lengtek a zászlók, szóltak a dalok, jó érzés volt belegondolni, hogy mindannyian azért gyűltünk ott össze Európa különböző pontjairól, hogy közösen biztassuk válogatottunkat. Az másik kérdés, hogy a játékunk az utcai vonulással ellentétben az első félidőben nem tűnt éppen szervezettnek, és ahogy a Náksi által kevert dalok, a védelmünk is azokat a régebbi időket idézte fel bennünk – úgy mentek át rajtunk a svájciak, mint azt az 1990-es és 2000-es évek nagyobb vereségei alkalmával megszokhattuk: mint kés a vajon.
Eb 2024
Eb 2024
Foci Eb 2024
magyar válogatott
NS-vélemény
publicisztika
Kézilabda
2024.06.12. 23:23

Szólás, szabadság – Moncz Attila publicisztikája

ALAPVONAL. A futballért mint csúcstermékért a televíziós társaságok fizetik a legtöbbet, így az ő igényeik nagyjából az »Igenis, értettem, hozom!« kategóriába tartoznak. Amíg a »táplálkozási lánc« tetején nem az kérdés, kapnak-e interjúalanyt a riporterek, hanem az, mennyit, addig egyre lejjebb haladva, eljutva mondjuk az újságírókig, már az a felvetés kerül elő, hogy lesz-e kedve még megállni ott valakinek az addig már több helyen, többféleképpen vegzált labdarúgók közül.
kezilabda
publicisztika
NS-publicisztika
Minden más foci
2024.06.10. 00:12

Balaton-parti futballsziget – Csillag Péter publicisztikája

ALAPVONAL. Nehéz ügyesen egyensúlyozni manapság a futballtámogatás bőkezű lehetőségei és a mértéktartó, hagyománytisztelő szellem igényei között; a tao közegében hajlamosak a klubok az egyenmegoldások, sablonválasztások felé mozdulni, könnyelműen szemétbe dobva saját karakterüket és sok évtizeden át őrzött stílusjegyeiket.
vélemény
publicisztika
NS-publicisztika
Kézilabda
2024.06.05. 00:02

19-re jött az alsó – és a zöld ász – Moncz Attila publicisztikája

ALAPVONAL. Nyilván továbbra sem az ETO a templom egere, de például Bukaresttől Brestig néhány B betűs városban a fizetések általában magasabbak, de az egyébként remek projektet építő Esbjergnél a világ legjobbjának, Henny Reistadnak is csúcsgázsi jár. A tárgyalások során a Győr legnagyobb fegyvere a nemzetközi siker lehetőségének felvetése – és ezzel él is.
Győri Audi ETO KC
NS-vélemény
publicisztika
NS-publicisztika
Labdarúgó NB I
2024.06.03. 23:22

Na, milyen NB I a jó? – Vincze András publicisztikája

ALAPVONAL. Kétévente reformálták a hazai élfutballt, s volt minden, mint a zsibvásárban: pontrendszer-változtatás, amikor döntetlen esetén a meccs végén tizenegyeseket rúgtak a csapatok, Professzionális Nemzeti Bajnokság (PNB), alatta az NB I-gyel, A- és B-csoportos lebonyolítás erősorrend alapján rangsorolt csapatbeosztással… Kísérletezőkedvnek tehát nem voltak híján a labdarúgóberkekben.
vélemény
NS-vélemény
publicisztika
NS-publicisztika
Labdarúgó NB I
2024.06.02. 23:05

Mindig nála volt a jolly – Malonyai Péter publicisztikája

ALAPVONAL. Most már Satya is csak – volt. Hiányozni fog, mert hiába nem emlegetik a világklasszisok között, remek játékos volt. (…) »Jó futballistaként« szerzett nevet magának, ez a titulus a hatvanas-hetvenes években magas rangnak számított. Ahogy a legendás Göröcs Titi (62-szeres válogatott, ötszörös bajnok a Dózsával) fogalmazott: »Ha nem lettek volna Oborzil Satyák, én nem lehettem volna Göröcs Titi.«
vélemény
publicisztika
NS-publicisztika
Minden más foci
2024.05.11. 23:47

Játékszer és gyógyszer – Ballai Attila publicisztikája

ALAPVONAL. Mindezekért vagyok hajlamos elfogadni, hogy az emberiség egyik legremekebb, leghasznosabb találmánya a labda. A közhiedelemmel ellentétben nemcsak játék-, hanem gyógyszer is. Aki egyszer a bűvkörébe kerül, annak minden bajára az.
labda
publicisztika
NS-publicisztika
Egyéb egyéni
2024.05.10. 23:40

Hív az erdő – Csillag Péter publicisztikája

ALAPVONAL. Ha létezik időszerű reklámja a természet közelségének, akkor 2024-ben leginkább ezt a vonzerőt érdemes megbecsülni: sohasem volt akkora értéke a civilizációtól odébb eső helyek tiszta levegőjének, az erdő szelíd békéjének, a hegyek-völgyek felszabadító környezetének, mint a végletekig behálózott, modern kori láncokra vert, telefonhoz, géphez kötött, médiafüggővé tett, idegháborúban stresszelt ember korában.
természet
publicisztika
NS-publicisztika
Atlétika
2024.04.24. 23:59

Világcsúcs a prérin – Csinta Samu publicisztikája

ALAPVONAL. A környezeti adottságokban néhány éve fedezték fel a (sport)üzleti lehetőséget, a falutól nem messze diszkoszvetőpályát építettek, a Millican Field pedig rövid úton e szakág paradicsoma lett. Hatalmas előnye a dobásokra jótékony hatást kifejtő állandóan fújó, nem kizáró jellegű szélerősség, ezért aki nagy eredményt akar elérni, ma már alig hagyja ki a Ramona kínálta lehetőségeket.
Armand Duplantis
publicisztika
NS-publicisztika
Bajnokok Ligája
2024.02.02. 23:45

Máris belelendültek – Moncz Attila publicisztikája

ALAPVONAL. Az európai szövetség két évtizeddel ezelőtt, a 2003–2004-es idényben a média- és kereskedelmi jogokból még csak 569 millió eurós bevételre tudott szert tenni, a 2021–2022-esben ez az összeg már 3.1 milliárd volt, az új éra első évében pedig az előrejelzések szerint 4.6–4.8 milliárdot kasszíroz. Ez több mint nyolcszoros ugrás, ha úgy tetszik, 743 százalékos növekedés.
publicisztika
NS-publicisztika
Labdarúgó NB I
2024.02.01. 23:46

Miénk ez a cirkusz? – Vincze András publicisztikája

ALAPVONAL. Így fordulhatott elő a laptörténelem szempontjából rendhagyó eset, hogy egy NB I-es szellemcsapat egy nap leforgása alatt két meccset is játszott. Vagy itt volt a másik egyesület és a másik eset, amikor az amúgy zárt kapus mérkőzésről szóló információsodrásban két labdarúgó „nevét” a következőképpen közölték: „Próbajátékos 1, Próbajátékos 2”. Ezeken kívül megtörténhetett az a furcsaság is, hogy amíg a hazai csapatét igen, a rivális együttes összeállítását nem közölték, s elhangzott az a kérés is, hogy a meccsről készült fotókon az ellenfél futballistái ne látszódjanak.
publicisztika
NS-publicisztika