Az első versenyen Alekszandr Szmoljar aratott győzelmet Clément Novalak, valamint Caio Collet előtt, míg a mezőny magyar indulója, Tóth László a 27. pozícióban látta meg a kockás zászlót a harminc indulóból.Tóth László a 27. pozícióban látta meg a kockás zászlót a harminc indulóból.
A második futam rajtját Emerson Fittipaldi unokája, Enzo Fittipaldi, valamint Ralf Schumacher fia, David Schumacher várhatta az élről, mögülük Alessandro Nannini unokaöccse, Matteo Nannini, illetve Victor Martins rugaszkodhatott el, míg Tóth a 27. helyről vághatott neki a fordított rajtrácsos futamnak.
Fittipaldi jól rajtot vett, s sikerült megtartania a vezetést, mögé Schumacher, Nannini és Martins sorolt be, míg hátrébb az első futam győztese Szmoljar látszólag defektet kapott, aminek következtében eltalálta Logan Sargeant autóját. Mindkét versenyző kiesett, míg az eset következtében pályára hajtott a biztonsági autó, amely mögött Tóth a 26. pozícióban sorolt be.
A versenyzés négy kört követően folytatódhatott, és Schumacher azonnal támadni is kezdte a vezető Fittipaldit, előznie viszont nem sikerült, mint ahogyan az első ötös sorrendje sem változott. Tóth azonban két helyet is vesztett, aminek értelmében az utolsó pozícióba esett hátra.
Féltávnál továbbra is Fittipaldi vezetett, előnye azonban nem volt számottevő, Schumacher ugyanis csupán 4 tizedre követte a második helyen, s arra várt, mikor tud előzési pozícióba kerülni. Mögöttük Nannini haladt, míg az addig negyedikként futó Martins megcsúszott kicsit, amit Dennis Hauger és Olli Caldwell is kihasznált, a francia így a hatodik helyre esett hátra.
A következő körben aztán Schumacher újabb offenzívát indított, amely ezúttal sikeres volt, a német így átvette a vezetést! A pilóta ugyanakkor nem nyugodhatott meg, hiszen Fittipaldi szorosan tapadt rá, és vissza is támadt, a két kocsi azonban összeért: Schumacher a gumifalban kötött ki, míg a brazilt az élre álló Nannini és Hauger is maga mögé utasította.
Az eset miatt újra pályára hajtott a biztonsági autó, amely mögött tehát Nannini, Hauger és Fittipaldi sorakozott, ám a Charouz Racing System pilótája nem sokkal később teljesen lelassult, így kénytelen volt feladni a versenyt – a harmadik helyet Caldwell örökölte meg. Ami Tóthot illeti, a magyar pilóta nem előzött, de a kiesések következtében két pozíciót nyert, így a 26. helyről várhatta az újraindítást.
Hauger nem is késlekedett, azonnal elkezdte támadni Nanninit, ekkor pozíciócsere nem történt, így az olasz megtartatotta a vezetést, amit egészen az utolsó előtti körig nem is engedett ki a kezei közül. Ám akkor a norvég újra megpróbálkozott, aminek baleset lett a vége, így megint kiesett az élen álló páros!
Az élre Caldwell állt, azonban Martins rögtön beugrott mellé, a két autó egymás mellett haladt, a francia viszont kénytelen volt átgázolni a bukótéren, aminek eredményeként a brit meg tudta tartani a vezetést, és megnyerte a második futamot!
A dobogó alsó fokára Frederik Vesti állhatott fel, míg a 2019-es F2-es spái verseny horrorisztikus balesetét túlélő és súlyos sérüléseket szenvedő Juan Manuel Correa a tizedik lett, vagyis pontszerzéssel tért vissza a versenyzés világába!
Tóth a 24. helyen szelte át a célvonalat.
Folytatás vasárnap 12 óra 5 perckor a harmadik versennyel.