Blog: miért jó az óriáscégeknek a sportba fektetni?

Vágólapra másolva!
2009.04.29. 12:15
Újabb írással jelentkezett a fanzone.hu-n olvasható blogjában Szabados Gábor sportközgazdász, aki ezúttal arról ír, miért éri meg nagy cégeknek klubokat marketingeszközként működtetni.

SPORT – HÁTULRÓL

„Az előző, Manchester Uniteddel foglalkozó írásban megígértem, rövidesen szó lesz arról, miért jó azoknak a kluboknak – az MU-val ellentétben –, amelyek nem tudnak hosszú távon, folyamatosan jelentős nyereségre szert tenni. A kapitalizmus elveivel alapvetően ellenkezne, hogy veszteséges, vagy a befektetett tőkéhez mérten csak alacsony nyereséget termelő vállalkozást tartsanak fent a tulajdonosok, s inkább más tevékenységbe invesztálnának. Akkor vajon miért? Kicsit pontosítsunk a fenti kijelentésen, és már látható lesz a válasz.”
A blog teljes szövegét ide kattintva olvashatja el.

SPORT – HÁTULRÓL

„Az előző, Manchester Uniteddel foglalkozó írásban megígértem, rövidesen szó lesz arról, miért jó azoknak a kluboknak – az MU-val ellentétben –, amelyek nem tudnak hosszú távon, folyamatosan jelentős nyereségre szert tenni. A kapitalizmus elveivel alapvetően ellenkezne, hogy veszteséges, vagy a befektetett tőkéhez mérten csak alacsony nyereséget termelő vállalkozást tartsanak fent a tulajdonosok, s inkább más tevékenységbe invesztálnának. Akkor vajon miért? Kicsit pontosítsunk a fenti kijelentésen, és már látható lesz a válasz.”
A blog teljes szövegét ide kattintva olvashatja el.
Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik