„A legrosszabb, hogy egyetlenegyszer sem tudtam megmutatni, mit tudok, milyen gyors vagyok, mert mindig volt valami hátráltató tényező. Aztán persze egy idő után az embernél betelik a pohár, és azt mondja: nincs értelme folytatni, küszködni. Jó eredményt már úgysem lehet elérni, márpedig számomra mindig is az volt a cél" – mondta Benik a boon.hu-nak.

Már az év eleje is rosszul kezdődött, hiszen a bemelegítésnek szánt olasz Európa-kupa futamon motorhibák miatt csak 800 métert tudott megtenni navigátorával, Lukács Józseffel. Az országos bajnokság első futamán Mohácson hengerproblémákkal küszködtek, majd Derecskén kigyulladt az autójuk. A Rábaköz-kupát is be kellett fejezniük, mert Lukács József megsérült.

Benik utolsó versenyén, Fábiánsebestyénben ismét meghibásodott a motor, és bár próbálkozott új navigátorával, Horn Alberttel, végül feladták a versenyt.

„Úgy döntöttem, elég volt. Nem volt szerencsénk a terepralival, az autó és a köztünk lévő kapcsolat nem volt tökéletes, nem feleltünk meg egymás elvárásainak. Sajnálom, mert szenzációsan jó szakágat ismerhettem meg. Tetszik, hogy itt folyamatosan improvizálni kell, hiszen eddig nem ehhez szoktam. Bánom, hogy egyetlenegyszer sem sikerült jóízűt autóznunk, de úgy érzem, nagyrészt rajtam kívül álló okok miatt történt így" – mesélte Benik, majd hozzátette, hogy a következő idényt már mindenképpen szeretné végigversenyezni.