Jótékonyság: vakvezető kutyák miatt fogtak össze a sportolók

H. D.H. D.
Vágólapra másolva!
2022.11.23. 22:24
null
Juhász Roland idén is csatlakozott a Loyalty is Royalty kampányhoz (Fotó: Loyalty is Royalty)
2022-ben már nyolcadik alkalommal fogtak össze hazai zenészek, előadók, sportolók és közéleti személyiségek a Dorkóval a vakvezető kutyák képzésének támogatására. A Loyalty is Royalty kampánynak köszönhetően nem csak sikerült megduplázni a kiképzett négylábú segítőtársak számát 8 év alatt, de minőségi fejlődésen is keresztül ment a központ, ami az oktatók munkáját segíti.    

 

A Magyar Vakok és Gyengénlátók Országos Szövetségének vakvezető kiképző
kutyaiskolájánál a várólista rendkívül hosszú, jelenleg 97 látássérült vár kiképzett vakvezető
kutyára. A kiképzés magas összeggel jár, valamint nincs is garancia arra, hogy végső soron
alkalmasak-e vakvezetésre. A Loyalty is Royalty kampány 2015-ben indult azzal a nemes
céllal, hogy minél több Magyarországon élő látássérült ember mellé kerülhessen egy hűséges
segítőtárs. Az idei évben olyan személyek adták szívesen arcukat a kezdeményezéshez, mint a Kemény Dénes, Juhász Roland, Torghelle Sándor, Schatzl Nadine, Szekeres Klára, Ungvári Miklós, Lisztes Krisztián, Kabát Péter, Cseh László, Somhegyi Krisztián, Gulyás Michelle, Kiss Virág, Pál Tamara, Verrasztó Evelyn, Kopecz Barbara, Vértes Natan.

A Loyalty is Royalty kampány sokak számára vált fontos üggyé, és sikerült az elmúlt években 80 látássérültet vakvezető kutyához juttatni, ezáltal közös összefogással 80 ember életét megváltoztatni. A Dorko életében a hazai jó ügyek támogatása a kezdetektől fogva nagy hangsúlyt kap. Fontos célkitűzésük olyan kezdeményezéseket indítani, és olyan szervezetek munkáját támogatni, amelyek egyébként nem kapnak elegendő reflektorfényt, pedig munkájuk számos embernek változtatja meg életét.

A Loyalty is Royalty termékek eladásából származó teljes nyereséggel a Dorko a vakvezetőkutyák képzését támogatja.

További információk a kampányról itt.

Szintén a Magyar Vakok és Gyengénlátók Országos Egyesületének gyűjt idén a közmédia Jónak lenni jó kampánya, melyhez a magyar válogatottól 2022-ben visszavonulóSzalai Ádám is csatlakozott.

Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik