- Autók
- 1. Ács-Bagics 4:56:50
- 2. Gál-Oroszlán 4:59:59
- 3. Palik-Darázsi 5:01:33
- 4. Kéry-Szegedi 5:20:14
- 5. Horváth-Tóth 5:24:05
- 6. Sarrang-Stark 5:28:14
- 7. Kristóf-Simon 5:36:44
- 8. Palágyi-Antal 9:05:11
- Challenge Kupa
- 1. Gábor-Bacsa 6:19:22
- 2. Sólyom-Jónás 11:30:44
- 3. Boros-Holdonner 12:45:37
- Motor/quad
- 1. Szabó László (quad) 5:24:06
- 2. Mészöly Tamás (quad) 5:30:03
- 3. Nagy István (motor) 6:55:54
- Autók
- 1. Ács-Bagics 4:56:50
- 2. Gál-Oroszlán 4:59:59
- 3. Palik-Darázsi 5:01:33
- 4. Kéry-Szegedi 5:20:14
- 5. Horváth-Tóth 5:24:05
- 6. Sarrang-Stark 5:28:14
- 7. Kristóf-Simon 5:36:44
- 8. Palágyi-Antal 9:05:11
- Challenge Kupa
- 1. Gábor-Bacsa 6:19:22
- 2. Sólyom-Jónás 11:30:44
- 3. Boros-Holdonner 12:45:37
- Motor/quad
- 1. Szabó László (quad) 5:24:06
- 2. Mészöly Tamás (quad) 5:30:03
- 3. Nagy István (motor) 6:55:54
Talán még maga Ács László és Bagics Róbert sem gondolta volna pénteken, hogy ennyire összejön minden a hétvégén. Csak abban az esetben volt esélyük az összetettbeli ezüstéremre, ha megnyerik a versenyt és Liszi László egy pontot sem szerez.
A Mitsubishi meghibásodásával már csak rajtuk múlt, hogy mit hoznak ki az autóból, amely erre a versenyre nem csak új színt kapott, hanem végre beérett. "Végig nagyon jól ment az autó, jó volt vezetni! Ma egy kicsit csúszkáltunk a pályán, óvatosabban vezettem, és az volt a cél, hogy befejezzük a versenyt" - nyilatkozta a pilóta.
Maradt izgalom bőven a vasárnapi szakaszokra is. Gál István óriási tempót diktálva megelőzte Palik Lászlót, a nap eleji 1 perces hátrányából 2 perces előnyre tett szert. Szüksége is volt a pontokra Babának, sok év után le kell cserélnie az egyes rajtszámot az autó oldalán, a mai második helyével végül négyesre. "Az elején akadt néhány kellemetlenségünk, de a végére úrrá lettünk a problémákon, és még a második hely is összejött. A bajnokság pedig, hát így sikerült!" - nyilatkozta Gál István.
Palik László egy hellyel hártébb csúszva a harmadik pozícióban zárta a futamot, és megnyerte a kategória-bajnoki címet. "Nagyon jó hétvége volt, a lényeg, hogy célba értünk, a kategória eredmény pedig külön öröm számunkra! Az egész évet pozitív eredményként értékelem, mivel az első versenyt, amelyen rajthoz álltunk, megnyertük, a többin pedig jó helyről kellett kiállnunk. Összességében elégedett vagyok az egész éves teljesítménnyel!"
A negyedik helyen a Kéry-Szegedi kettős végzett, akik megérdemelten kaptak 20 pontot. A Discovery kissé meggyötörten állt be a parc fermébe, de megbízhatóan végigvitte a versenyzőket a futamon. A Horváth-Tóth kettős az egész hétvégén váltó-gondokkal küszködött, ma reggel pedig egy rossz gumiválasztás miatt csak lassabban tudtak haladni. Kristóf Márton behozta a Bowlert a célba, a Palágyi-Antal páros pedig végül forfaitolással a nyolcadik helyen végzett. Rigler Zoltán csapatat a szombati napon még addig szerelgette a Tuareget, hogy forfaittal be tudtak állni a nap végi parc fermébe, de vasárnap is leesett az ékszíj a rázkódások következtében, így a páros nem tudta befejezni a versenyt.
A Challenge Kupában a Gábor-Bacsa kettős végzett az első helyen, bebiztosítva ezzel a bajnoki győzlemüket. Sólyom Oivérék úgy döntöttek, hogy nem kockáztatják a kiesést az utolsóú szelektíven, hanem inkább idő előtt bemennek a célba, mivel még így is a második helyen fejezték be a versenyt. A harmadik pozícióban a Boros Gábor-Holdenner Antal páros végzett.
A motoros-quados kategóriát az élete első terep-rallye versenyén induló Szabó László nyerte meg, aki egy Bombardier quaddal még Nagy István motorosnál is gyorsabb volt. Mészöly Tamás lett a harmadik, szintén a Polaris Quad Club színeiben.