A megmérettetésen tíz kategória jelöltjeire lehetett voksolni: a kategóriára beküldött szavazatok 52 százalékát megszerezve magasan a Soproni „Emeljük poharunkat a Magyar Olimpiai Csapatra!" kampánya bizonyult a legkedveltebbnek.A megmérettetésen tíz kategória jelöltjeire lehetett voksolni: a kategóriára beküldött szavazatok 52 százalékát megszerezve magasan a Soproni „Emeljük poharunkat a Magyar Olimpiai Csapatra!" kampánya bizonyult a legkedveltebbnek.
„A közönség – és esetünkben a fogyasztóink – véleményénél számunkra nincs fontosabb, ezért a legjobb érzés, ha az elismerés tőlük érkezik. Büszkeséggel tölt el minket, hogy az olimpia évében végzett kommunikációnkért ilyen rangos díjat kaptunk, versenyben számos remek kampánnyal. A szurkolói üzenetek eljuttatása kiválóan alkalmas volt sportolóink támogatására, és az ÉV Sportkampánya díj birtokában kijelenthetjük, hogy erről a közönség is hasonlóan vélekedik. Emeljük poharunkat a rajongóinkra és az Év Sportkampányára!" – nyilatkozta Tóth Gergely, a vállalat stratégiai kommunikációs menedzsere.