A reklám finoman szólva is feszegeti a határokat és döntögeti a tabukat, így természetesen megosztotta a közvéleményt. Voltak, aki örömmel fogadták a bevállalós reklámot, voltak, akik kiborultak azon, hogy ilyen egyáltalán látható a televízióban, a szereplőktől függetlenül.
Az angolul beszélők kedvéért nem spoilerezünk, itt a reklám:
Az édességmárka kisfilmjének története szerint egy kerekesszékes lány barátnőinek mesél a minap történt szexuális kalandjáról, amely során kutakodó keze görcsöt kapott. A barátnők megijednek, és egy kellemetlen befejezéstől félnek, de a lány széles mosollyal hozzáteszi: „A fiú nem panaszkodott”. A poénhoz persze a jelenetet is látni kell.
Az angolul beszélők kedvéért nem spoilerezünk,
itt a reklám:
Az édességmárka kisfilmjének története szerint egy kerekesszékes lány barátnőinek mesél a minap történt szexuális kalandjáról, amely során kutakodó keze görcsöt kapott. A barátnők megijednek, és egy kellemetlen befejezéstől félnek, de a lány széles mosollyal hozzáteszi: „A fiú nem panaszkodott”. A poénhoz persze a jelenetet is látni kell.
A márka egyénként 1 millió font értékű hirdetési műsoridőt nyert egy pályázaton. Olyan reklámokat vártak, amelyekben közelebb kerülhetünk a fogyatékkal élő emberek mindennapi életéhez.