„Jó néhányszor végignéztem már a felvételt, annak ellenére, hogy elég rossz élmény a tehetetlen zuhanást nézni, de úgy gondolom, ezekből a dolgokból tanul az ember. Egyelőre még nem vontuk le a megfelelő következtetéseket, de ha Fricivel megnézzük a belső és a külső kamerás felvételeket még néhányszor, biztosan rájövünk majd, mi történt pontosan, hogy én hibáztam-e, vagy ő, esetleg rosszul írtuk fel a pályát…” - mondta a navigátor, Zsiros Gábor, akinek azóta már elmúlt a fejfájása, bár a bal lábát (amelyet alaposan megütött) még mindig húzza egy kicsit.
Ami Turán Fricit illeti, ő hamarosan elhagyhatja a kórházat, az agyrázkódása múlóban, s a törött kulcscsontját is megműtötték, úgyhogy hamarosan elkezdhet gondolkodni a visszatérésen. Persze, ez költői túlzás, hiszen már az esés után néhány órával is azon gondolkodott.
„Le kell vonni a tanulságokat, s ezek közül az első mindenképpen az, hogy többet kell tréningeznünk az ilyen negyvenkét kilométeres szakaszra, hiszen itthon megközelítőleg sincs ilyen hosszú gyorsasági. Még többet kell készülni, még többet edzeni, hogy végig tudjunk koncentrálni, hiszen a vébés ellenfelek nagy része személyi edzővel készül, erre fókuszál, meg is lepődtek rendesen, amikor mondtuk, hogy mindketten dolgozunk, s csak mellette tudunk készülni, edzeni, jóformán csak a versenyek hetében. De tudomásul kell vennünk, hogy felgyorsult a világ, amelyhez alkalmazkodni kell, a világbajnoki szereplés ugyanis komoly dolog” – mondta a Synergon Turán Motorsport navigátora, aki éppen indulóban volt a kórházba, hogy meglátogassa pilótáját, akivel egyébként amíg mentek, nagyon jól mentek, hiszen a második nap végén az abszolút hetedik helyen álltak a gyári Forddal, ami a valaha volt legjobb magyar eredmény.
|