A történet a téli szünetben kezdődött. A klub stabilabbá kívánta tenni az egyesület gazdasági helyzetét, a terv az volt, hogy egy kampány során közel félmillió euróra (körülbelül 150 millió forint) tesznek szert. Minden érdeklődő – legyen az cég vagy magánszemély – 500 euróért (körülbelül 150 ezer forint) vásárolhatott egy sorsjegyet.
Olyan különböző nyeremények voltak, mint például: egy vacsora René Wagnerrel, a csapat vezetőedzőjével, különböző VIP-csomagok, a főnyeremény pedig az, hogy a nyertes új nevet adhat a stadionnak. Megjegyzendő, hogy az új név csak a 2016–2017-es idény tavaszi szezonjának végéig lesz használatos.
A főnyereményt végül egy németországi, mannheimi cég nyerte meg, ő adta a stadionnak a Játékmackó és Plüss Stadion (Teddybären- und Plüsch-Stadion) nevet. A vállalat fő profilja gyerekjátékok gyártása, forgalmazása.
Érdekesség, hogy Ausztriában az élvonalbeli Ried stadionja a Ne Aggódj Aréna (Keine Sorgen Arena) nevet viseli, így nem ez az első eset, hogy szokatlan neve legyen egy létesítménynek az országban.
A bécsújhelyi csapat a 2014–2015-ös évad végén esett ki az osztrák élvonalból. Azóta szerepel a másodosztályban, jelenleg hetedik a tabellán.
A Játékmackó és Plüss Stadionban hét bajnoki mérkőzést rendeznek majd a tavasszal.