Mint arról korábban beszámoltunk, a Formula–1 jelenlegi gumiszállítójának, a Pirellinek a szerződése 2019 végén lejár, a Nemzetközi Automobil-szövetség(FIA) pedig nemrégiben pályázatot írt kia 2020-ban kezdődő időszakra. Azóta az is kiderült, hogyeddig két gyártó jelentkezését fogadták be– a Pirelli szívesen maradna, de a Hankook érdeklődését is felkeltette az autósport királykategóriája.Nemzetközi Automobil-szövetség(FIA) pedig nemrégiben pályázatot írt kia 2020-ban kezdődő időszakra. Azóta az is kiderült, hogyeddig két gyártó jelentkezését fogadták be– a Pirelli szívesen maradna, de a Hankook érdeklődését is felkeltette az autósport királykategóriája.
A dél-koreai gyártó a DTM és a Formula–3-as Európa-bajnokság mezőnyét is ellátja abroncsokkal, a legfrissebb hírek szerint pedig annyira komolyan gondolja az F1-es projektet, hogy már autót is vásárolt az első tesztek lebonyolításához. A Hankook a Williams 2011-es gépét szerezte be egy átalakított Formula–2-es négykerekű mellett, valamint egy meg nem nevezett korábbiFormula E-s tesztpilótával is megegyezett az autók vezetését illetően.
Az FIA is komolyan veszi a dél-koreaiak jelentkezését, és állítólag igencsak lenyűgözte a Tedzsonban kialakított központ, így már csak a Pirelli és a Hankook van harcban a 2020-as pályázat elnyeréséért.