Az idén a motorokat február után is lehetett fejleszteni az egész szezonra megszabott 32 fejlesztési zseton keretén belül, de a 2016-os szabálytervezetben az szerepelt, hogy a 25-re csökkentett kvótát február végéig muszáj felhasználni.
Csütörtökön Genfben találkozott egymással a Mercedes, a Ferrari, a Honda, a Renault és az FIA küldöttsége, és abban maradtak, hogy 2016-ra is a 2015-ös szabályok maradnak érvényben, azaz lehet korábbi motort árulni, illetve nem muszáj a szezon előtt felhasználni a fejlesztési zsetonokat.
Ez jó hír a Renault-nak és a Hondának, amelynek nem kell négy és fél hónap alatt összecsapnia a fejlesztéseket, hanem tovább tökéletesítheti terveit, és hatékonyabbá teheti felzárkózását.
A 2015-ös motor árusításának engedélyezése után szinte biztos, hogy a Toro Rosso egyéves Ferrari-motorokat fog használni a következő szezonban.
Az Autosport magazin úgy tudja, az ülésen elvetették annak lehetőségét, hogy Bernie Ecclestone tervei megvalósuljanak, és V8-as szívómotorok vagy 3.5 literes V-os ikerturbók dübörögjenek egyes autókban – ezt Ecclestone a Red Bull F1-ben tartása érdekében erőltette.