„Bajban vannak, denem árt körülnézniük a saját házuk táján – mondta Ecclestone a Sky Sportsnak, pedig szombaton még belátta, hogy az ő hibája a kialakult helyzet. – Nagyon egyszerű. Ha ön dolgozik, hazaviszi a keresetét, megmondja a feleségének, mennyi, és ő tudja, hogy abból gazdálkodhat. A bajban lévő csapatoknál elsősorban az a gond, hogy többet költöttek, mint amennyiük volt."szombaton még belátta, hogy az ő hibája a kialakult helyzet. – Nagyon egyszerű. Ha ön dolgozik, hazaviszi a keresetét, megmondja a feleségének, mennyi, és ő tudja, hogy abból gazdálkodhat. A bajban lévő csapatoknál elsősorban az a gond, hogy többet költöttek, mint amennyiük volt."
A legutolsó Concorde-szerződés szabja meg, mennyit kapnak az istállók. A Ferrari alapból (azaz az éves teljesítményének figyelembe vétele nélkül) annyit kap egy évre, mint a Williams, a Lotus, a Force India és a Sauber együttvéve. Ecclestone Austinban felvetette, hogy újrafogalmazná a szerződéseket, de erről a Ferrari és a Red Bull hallani sem akar. Ecclestone a Sky Sportsnak már óvatosabban fogalmazott.
„Változott a világ az alatt a pár év alatt, amióta aláírtuk a szerződést, de az egyezményt azért kötöttük, hogy az alapján járjunk el. Én nem fogok szembemenni vele" – mondta Ecclestone, aki azt mondta, jobban teszik a kiscsapatok, ha nem bojkottálnak egyetlen futamot sem, mert csak még rosszabbul járnak.