„A jövő az eladhatóságban rejlik – idézi a dunaujvaros.com Kis-Primász Ágnes szakosztályvezetőt. – A sport is egy termékké nőtte ki magát, s mi vásárlókat szeretnénk keresni és megnyerni magunknak, s ebben nyújthat nagyon komoly segítséget a cég számunkra, remélhetőleg minél sikeresebben.”dunaujvaros.com Kis-Primász Ágnes szakosztályvezetőt. – A sport is egy termékké nőtte ki magát, s mi vásárlókat szeretnénk keresni és megnyerni magunknak, s ebben nyújthat nagyon komoly segítséget a cég számunkra, remélhetőleg minél sikeresebben.”
A honlap beszámolója szerint az egy plusz egy évre megkötött szerződésben a cég vállalta, hogy „becsomagolja és eladhatóvá teszi az egyesületet”.
Mihók Attila, felnőttcsapat szakvezetője hozzátette: a cég frissen megnyitott kávézója az egyesület klubházaként is működik majd a jövőben, nem titkoltan azért, hogy a klubmodell erősítése jegyében még közelebb hozza egymáshoz az együttes tagjait és a szurkolókat.