Barcelona: több mint másfél milliárd interakció volt tavaly a klub közösségi oldalain

Vágólapra másolva!
2021.01.08. 16:06
null
Messiék a legnépszerűbbek a közösségi oldalakon (Fotó: AFP)
Az FC Barcelona labdarúgócsapata 1.6 milliárd interakciót generált az elmúlt évben az öt legnagyobb közösségi médiafelületen.    

 

A klub honlapjának beszámolója szerint az Instagramon, a Twitteren, a YouTube-on, a Tik Tok-on és a Facebookon kapott vagy közzétett kedvelések, hozzászólások és megosztások alapján sorozatban a hatodik évben a katalán együttesé a legtöbb elérés a futballcsapatok közül. Mögötte a Liverpool FC (1.485 milliárd) és a Manchester United (1.455 milliárd) következik a sorban. Az öt felület közül a Facebook az egyetlen, amelyen nem a Barca a listavezető.

Az éllovas egy év alatt 13.13 százalékos növekedést ért el az elérések tekintetében, ami különösen magas szám annak fényében, hogy a koronavírus-járvány miatt két-három hónapra leállt a nemzetközi futballélet is. A klub „legaktívabb" napja az volt, amikor Diego Maradona halálát követően Lionel Messi, az együttes hatszoros aranylabdás argentin klasszisa honfitársáról emlékezett meg gólszerzését követően.

Legfrissebb hírek

Flick a kiállításáról: Nem támadtam a játékvezetőt...

Spanyol labdarúgás
5 perce

Liverpool–Manchester United: szenvedély, történelem és életérzés

Angol labdarúgás
2 órája

MLS: Messi-mesterhármas; Gazdag gólja is kellett a Columbus Crew fontos győzelméhez

Minden más foci
3 órája

Csereembereknek köszönheti a győzelmet az Atlético

Spanyol labdarúgás
13 órája

A 93. percben született Araújo-góllal nyert a Barcelona

Spanyol labdarúgás
18 órája

Labdarúgás: az Eb-selejtezőben a csoportelsőség az U19-es lányok célja

Utánpótlássport
20 órája

Hiába a korai vezetés, a Mallorca tíz perc alatt lerendezte a Barca-verő Sevillát

Spanyol labdarúgás
20 órája

Sorozatban négy nyeretlen meccs után újra győzött az Espanyol

Spanyol labdarúgás
2025.10.17. 23:00
Ezek is érdekelhetik