A klub honlapjának beszámolója szerint az Instagramon, a Twitteren, a YouTube-on, a Tik Tok-on és a Facebookon kapott vagy közzétett kedvelések, hozzászólások és megosztások alapján sorozatban a hatodik évben a katalán együttesé a legtöbb elérés a futballcsapatok közül. Mögötte a Liverpool FC (1.485 milliárd) és a Manchester United (1.455 milliárd) következik a sorban. Az öt felület közül a Facebook az egyetlen, amelyen nem a Barca a listavezető.
Az éllovas egy év alatt 13.13 százalékos növekedést ért el az elérések tekintetében, ami különösen magas szám annak fényében, hogy a koronavírus-járvány miatt két-három hónapra leállt a nemzetközi futballélet is. A klub „legaktívabb" napja az volt, amikor Diego Maradona halálát követően Lionel Messi, az együttes hatszoros aranylabdás argentin klasszisa honfitársáról emlékezett meg gólszerzését követően.