Barcelona: több mint másfél milliárd interakció volt tavaly a klub közösségi oldalain

Vágólapra másolva!
2021.01.08. 16:06
null
Messiék a legnépszerűbbek a közösségi oldalakon (Fotó: AFP)
Az FC Barcelona labdarúgócsapata 1.6 milliárd interakciót generált az elmúlt évben az öt legnagyobb közösségi médiafelületen.    

 

A klub honlapjának beszámolója szerint az Instagramon, a Twitteren, a YouTube-on, a Tik Tok-on és a Facebookon kapott vagy közzétett kedvelések, hozzászólások és megosztások alapján sorozatban a hatodik évben a katalán együttesé a legtöbb elérés a futballcsapatok közül. Mögötte a Liverpool FC (1.485 milliárd) és a Manchester United (1.455 milliárd) következik a sorban. Az öt felület közül a Facebook az egyetlen, amelyen nem a Barca a listavezető.

Az éllovas egy év alatt 13.13 százalékos növekedést ért el az elérések tekintetében, ami különösen magas szám annak fényében, hogy a koronavírus-járvány miatt két-három hónapra leállt a nemzetközi futballélet is. A klub „legaktívabb" napja az volt, amikor Diego Maradona halálát követően Lionel Messi, az együttes hatszoros aranylabdás argentin klasszisa honfitársáról emlékezett meg gólszerzését követően.

Legfrissebb hírek

Nem játszott a Liverpoollal szóba hozott csatár, megszólalt a Newcastle vezetőedzője

Angol labdarúgás
9 órája

Zsóri Dániel gólt szerzett Kolozsváron

Légiósok
11 órája

Visszatért Olaszországba az Európa-bajnok támadó – hivatalos

Olasz labdarúgás
11 órája

A Bundesligán belül váltott klubot a Debrecen és a Diósgyőr egykori csatára

Német labdarúgás
13 órája

Marcus Rashford egy lépésre attól, hogy a Barcelona játékosa legyen

Spanyol labdarúgás
14 órája

Barcelona: nagyon fogy Yamal új meze

Spanyol labdarúgás
17 órája

Az MU megállapodott Mbeumóról; Luis Díaz közölte a Liverpoollal távozási szándékát – pénteki transzferhíradó

Minden más foci
2025.07.18. 20:44

Elhalasztotta a Camp Nouba való visszatérést a Barcelona – hivatalos

Spanyol labdarúgás
2025.07.18. 20:00
Ezek is érdekelhetik