Bundesliga: tovább nőttek a mezreklámbevételek

MTI MTIMTI MTI
Vágólapra másolva!
2013.11.29. 11:38
Tovább nőttek a mezreklámokból származó bevételek a német Bundesligában szereplő labdarúgókluboknál.

A sportmarketinggel foglalkozó Repucom vállalat jelentése szerint a jelenlegi idényben a 18 egylet összesen 127.8 millió eurót keres a trikókon elhelyezett hirdetéseken. Az előző szezonban ez az összeg még csak 119.8 millió volt, ami 6.7 százalékos növekedést jelent.

A legjövedelmezőbb szerződéssel a címvédő és listavezető Bayern München rendelkezik, amely becslések szerint 27 millió eurót kap a reklámért. Szalai Ádám csapata, a Schalke 04 mintegy 15 millióval a második helyen áll, harmadik pedig a VfL Wolfsburg 12 millióval.

Legfrissebb hírek

Ekitikével megállapodott a Liverpool, de a Frankfurttal még nem

Angol labdarúgás
11 órája

Viharos hónapok jöhetnek a Bayernnél – átalakulhat a vezetőség

Német labdarúgás
2025.07.15. 08:13

Elbúcsúzott egy lipcsei legenda, Hamburgban folytatja

Német labdarúgás
2025.07.13. 20:42

Rekordigazolás a Leverkusennél, ő érkezett Wirtz helyére – hivatalos

Német labdarúgás
2025.07.13. 10:26

Szoboszlaiék klubja többet költött új játékosokra, mint a francia élvonal

Minden más foci
2025.07.09. 14:20

Isten ujja – Csinta Samu publicisztikája

Klub-vb
2025.07.08. 22:58

Sikeres volt Jamal Musiala műtétje, kedden megkezdi a rehabilitációt

Német labdarúgás
2025.07.07. 22:36

Musialát hamarosan megműtik Münchenben

Klub-vb
2025.07.06. 16:12
Ezek is érdekelhetik