Megint a Bayern München lett a krőzus

Munkatársunktól MunkatársunktólMunkatársunktól Munkatársunktól
Vágólapra másolva!
2008.08.02. 02:23
Címkék

Az első címvédést már a sze zon kezdete előtt elkönyvelhette a 2008 tavaszán duplázó (bajnokságot és kupát nyerő) Bayern München. A bajor gárda ugyanis – mondhatni, szokás szerint – a legtöbb bevételt könyvelheti el mezszponzorától: a Deutsche Telekom az eredmények függvényében akár húszmillió eurót is átutalhat a münchenieknek. A Bayern legfeljebb akkor kénytelen osztozni az első helyen a Wolfsburggal, ha a „farkasok” valami csoda folytán a Bundesligában és a Német Kupában is az élen végeznek, a bajorok pedig nem csupán a hazai, de a nemzetközi fronton (Bajnokok Ligája) is betliznek.

A Wolfsburg könyvelését ugyanakkor nehéz átlátni, hiszen a százszázalékos tulajdonos Volkswagen egyben mezszponzor is, így a 15-20 millió euró közötti összeget sokan csak becslésnek tartják. Érdekesség, hogy a VfL az ősszel nem is a VW-t reklámozza, hanem gyermeksegélyezési programot népszerűsít.

Az élvonalban szereplő csapatok legalább 122 millió eurós bevételre számíthatnak a mezreklámokból.

Legfrissebb hírek

Kady Borges: Csak azért, mert egyszer legyőztük a Ferencvárost, nem jelenti azt, hogy újra továbbjutunk

Bajnokok Ligája
30 perce

Varázslat két, tömény órában – ilyen volt képekben a 15. Gyulai Memorial

Képes Sport
52 perce

Bondár sokat rontott a világranglistán

Tenisz
55 perce

Szirmai Benedek: Aki hátradől, ki is száll a harcból!

Egyéb egyéni
1 órája

Közel 20 ezer futót várnak a Budapest Félmaratonra

Atlétika
1 órája

Döntött kérői közül Xavi Simons; megvan Haller új csapata – hétfői transzferhíradó

Minden más foci
1 órája

Atlétika: Szabados Ármin megdöntené az U20-as világcsúcsot

Utánpótlássport
1 órája

NB III: az újabb vereség után lemondott a Haladás vezetőedzője

Labdarúgó NB II
1 órája
Ezek is érdekelhetik