Szóval az ellenfelek az időjárásban bíznak, no meg abban, hogy nedves, hideg körülmények között jobbak lesznek a Pirelli-abroncsok a Michelineknél. Merthogy a Peugeot és a Subaru pilótái is az olasz gyár abroncsait használják.
Egy évvel ezelőtt Carlos Sainz győzött Argentínában, úgyhogy a tavalyihoz képest biztosan új győztest avatnak, a Matador ugyanis csak két versenyre ugrott be segíteni a Citroënhez, ahol most újra visszaveszi a második autó volánját a forrófejű Francois Duval. Mivel eddigi navigátora, Stéphane Prevot Cipruson megelégelte az állandó törésteszteket, és kiszállt mellőle, a fiatal belga most a rendkívül tapasztalt Sven Smeetsszel rajtol.
Ô egyelőre nem táplál győzelmi reményeket - bár sosem lehet tudni. Marcus Grönholm viszont nagyon szeretne nyerni. Egyrészt arra alapozza az optimizmusát, hogy tavalyelőtt ő ünnepelhetett a dobogó legfelső fokán, tavaly pedig a 19. gyorsasági szakaszig vezetett, másrészt arra, hogy a jelenlegi mezőnyből egyedül ő tudott hódítani Argentínában. És akkor ott van még Petter Solberg, aki talán mindenkinél jobban vágyik a sikerre. Három kiadó hely - egy győztes pozíció. Nehéz lesz osztozni rajta.
Argentin Rali, a vb 9. futama, CórdobaA program. Péntek: 10 gyorsasági szakasz (162.34 km). Szombat: 7 (114.35 km). Vasárnap: 5 (64.13 km). Össztáv: 1215.65 (ebből gyorsasági szakasz: 340.82 km)
A vb állása 8 futam után. Pilóták: 1. Sebastien Loeb (francia, Citroën Xsara WRC) 65 pont, 2. Solberg (norvég, Subaru Impreza WRC) 42, 3. Gardemeister (finn, Ford Focus WRC) és Märtin (észt, Peugeot 307 WRC) 39-39, 5. Grönholm (finn, Peugeot 307 WRC) 37, 6. Rovanperä (finn, Mitsubishi Lancer WRC) 16. Gyártók: 1. Citroën 84 pont, 2. Peugeot 79, 3. Ford 57, 4. Subaru 47, 5. Mitsubishi 37, 6. Skoda 8