Szélcsatornás teszt
HINWIL. A Sauber-istálló Hinwilben kipróbálta új szélcsatornáját. Az 55 millió dolláros létesítményben a 3000 kilowatt teljesítményû fúvócsôvel, 300 kilométer per órás szélben tesztelhetik a teljes méretû autókat.
Lesznek futamok jövôre
CART. A csapattulajdonosok összefogásával sikerült megmenteni a Cart-világsorozatot, amelynek 2004. április 18-án lesz a következô futama. A sorozat megmentéséért létrehozott Open Wheel Racing cég felvásárolta a futamrendezôkkel, a szponzorokkal és a csapatokkal kötött szerzôdéseket, igaz, a széria ennek ellenére még nem menekült meg a csôdeljárás veszélyétôl.
Szélcsatornás teszt
HINWIL. A Sauber-istálló Hinwilben kipróbálta új szélcsatornáját. Az 55 millió dolláros létesítményben a 3000 kilowatt teljesítményû fúvócsôvel, 300 kilométer per órás szélben tesztelhetik a teljes méretû autókat.
Lesznek futamok jövôre
CART. A csapattulajdonosok összefogásával sikerült megmenteni a Cart-világsorozatot, amelynek 2004. április 18-án lesz a következô futama. A sorozat megmentéséért létrehozott Open Wheel Racing cég felvásárolta a futamrendezôkkel, a szponzorokkal és a csapatokkal kötött szerzôdéseket, igaz, a széria ennek ellenére még nem menekült meg a csôdeljárás veszélyétôl.
A négy éve verhetetlen pilótáról sokan pletykálják, hogy nem tölti ki 2006 végéig szóló szerződését, sőt, még az is elterjedt, ha a télen elkészülő autó nem olyan lesz, amilyennek ő szeretné, már a 2004-es idényt sem kezdi el.
Szintén a visszavonulás volt a témája Luca di Montezemolo Timesnak adott nyilatkozatának, de a Ferrari elnöke kedden tagadta a lemondásáról szóló írást, sőt felháborodottan állította, hogy kiforgatták a szavait. "Talán abba kellene hagynom, és mással foglalkozni. Egyre többet gondolkozom a visszavonuláson, hiszen olyan sok más dolog van, amivel eltölthetném az időmet” – írta a Times, mire kedden a Gazzetta dello Sportban már ez állt: "Azt kérdezték, mit akarok csinálni a jövőben, amikor már nem leszek a Ferrari elnöke. Azt válaszoltam, hogy rengeteg dolog közül válogathatok, de még nem döntöttem el, és azt is hozzátettem, hogy életemet a Ferrarihoz kötöttem. Nem értem, hogy lehet ennyire kiforgatni az ember szavait.” Az 56 éves Montezemolo tehát nem tervezi, hogy megválik 1991-ben elfoglalt elnöki székétől, folytatni akarja, amit elkezdett, és ami – az eredményeket látva – tökéletesen mûködik.