"A legnagyobb gond az, hogy Ralf személyes szponzorai nem szeretnék, hogy ott folytassa a pályafutását” – mondta Weber, aki azt is elárulta, hogy a Toyota lehet ügyfelének új munkaadója. Weber és Ralf azt remélte, hogy Montoya McLarenhez való távozásával több pénz lesz a Williamsnél a német fizetésére, de Sir Frank továbbra is a fogához veri a garast.A Williamst 1998-ban elhagyó Jacques Villeneuve az Autosport magazinnak adott interjújában elmondta, hogy a Formula–1-es évei után leginkább a NASCAR-ban vállalna szerepet. A BAR-csapattól kitett kanadai versenyző 1997-es világbajnoki címe óta nem tartozott az élmezőnyhöz, ezért többeket meg sem lepett, hogy megszakadt F1-es pályafutása. "A menedzserem, Craig Pollock mindenáron el akarta érni, hogy a Formula–1-ben maradjak, de engem már nem érdekel annyira az egész. Csak akkor vezetek, ha boldoggá és elégedetté tesz, amit csinálok. A BAR-nál eltöltött első három évem nagyon jó volt, ha most lenne előttem ez az esély, még egyszer belevágnék. Az utolsó két idény azonban pocsék volt, emiatt a két év miatt mindent megbántam” – utalt Villeneuve az 1999-ben megalapított BAR-csapat két időszakára. Az elsőben Pollock vezette a csapatot, a másodikban viszont már a Prodrive vezetője, David Richards állt a team élére.A kanadai versenyző már többször utalt rá, hogy Richards ásta alá a karrierjét, és ezt most is megerősítette. Ugyanakkor megnyugtatta rajongóit, elmondta, hogy más szakágak viadalain szívesen autóba ülne. "Az IRL nem nekem való, ott balesetnek van kitéve az, aki a határon autózik. Én mindig vállalom a kockázatot, és tudom, hogy a kórházban kötnék ki, mint sokan mások. A NASCAR más, jobban tetszik az a kihívás, és biztosan élvezetesebbek is a versenyek” – mondta Villeneuve, aki a Cartról azért nem beszélt, mert a sorozat – amelyben Pollocknak saját csapata van – valószínűleg megszűnik.
Szavazzon az idény legjobbjaira!