Megújul a Hungaroring

MTI MTIMTI MTI
Vágólapra másolva!
2003.01.18. 21:31
Címkék
Formula–1-es teszt, péntek
Barcelona: 1. Fernando Alonso (spanyol, Renault, Michelin) 1:16.920 (79 kör), 2. Gené (spanyol, Williams-BMW, M) 1:17.296 (103), 3. Szato (japán, BAR-Honda, Bridgestone) 1:17.749 (44), 4. Montoya (kolumbiai, Williams-BMW, M) 1:17.877 (43), 5. Pizzonia (brazil, Jaguar-Cosworth, M) 1:18.717 (86), 6. Trulli (olasz, Renault, M) 1:18.910 (62)
Formula–1-es teszt, péntek
Barcelona: 1. Fernando Alonso (spanyol, Renault, Michelin) 1:16.920 (79 kör), 2. Gené (spanyol, Williams-BMW, M) 1:17.296 (103), 3. Szato (japán, BAR-Honda, Bridgestone) 1:17.749 (44), 4. Montoya (kolumbiai, Williams-BMW, M) 1:17.877 (43), 5. Pizzonia (brazil, Jaguar-Cosworth, M) 1:18.717 (86), 6. Trulli (olasz, Renault, M) 1:18.910 (62)
A jövő hét végére készül el a Hungaroring új tervrajza: az elképzelések szerint a pálya a jövőben jóval gyorsabb lesz. "Néhány apró módosítástól eltekintve lényeges változás nem történt az elmúlt tizennyolc év során, a Hungaroring irányítói azonban most szeretnék izgalmasabbá, élvezetesebbé tenni a viadalt” – mondta Dávid Sándor sajtófőnök. A cél érdekében meg akarják hosszabbítani az egyeneseket, és erőteljes kanyarokat kívánnak beépíteni a pályába. Ezzel azt szeretnék elérni, hogy több előzési pont legyen az aszfaltcsíkon.
A Formula–1-es gyártók elítélték a Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) legújabb szabályváltoztatásait, mivel azok szerintük nem csökkentik, hanem növelik a kiadásaikat, de készek alkalmazkodni az új feltételekhez. A Ferrarit, a BMW-t, a DaimlerChryslert (Mercedes), a Fordot és a Renault-t tömörítő GPWC holding korábban már többször kilátásba helyezte, hogy 2008-tól önálló sorozatot indít.
A március 9-én kezdődő szezonban életbe lépő rendelkezések megtiltják a rádiós kapcsolattartást a pilóták és a csapatok között, a tartalék autó használatát, a szombati időmérő edzés és a vasárnapi futam közötti módosítást az autón, a kipörgésgátló, a rajtot segítő elektronikus rendszer és a teljesen automata sebességváltó használatát, továbbá a kétirányú telemetria igénybevételét.
A Ferrari február 7-én Maranellóban mutatja be a világbajnok Michael Schumacher és Rubens Barrichello idei autóját, az F2003-at. Ezt Jean Todt csapatfőnök jelentette be Madonna di Campiglióban, és egyúttal megerősítette azt a korábbi hírt, hogy az istálló nem ezzel a modellel vág neki a március 9-én kezdődő szezonnak, valószínűleg csak a negyedik futamon, az április 20-i imolai San Marinó-i Nagydíjon mutatkozhat be az új kocsi.
Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik