Waldviertel-rali, 10-es szorzójú Eb-futam, Waidhofen
Abszolút sorrend: 1. Manfred Stohl, Ilka Petrasko (osztrák, Ford Focus WRC) 2:23:11.3 (átlag: 97.07 km/óra), 2. Sperrer, Carlsson (osztrák, svéd, Peugeot 206 WRC) 1:33.3 perc hátrány, 3. Kopecky, Schovanek (cseh, Toyota Corolla WRC) 4:10.9 p h., ...7. Szabó Gergô, Táborszki Attila (Budaörs Motorsport, Toyota Corolla WRC) 10:39.3 p h., ...10. Kiss Ferenc, Tábori József (R-Mester ASE, Mitsubishi Lancer Evo6) 13:57.0 p h., ...23. Várkonyi Szabolcs, Odor Szabolcs (Ritmus ASE, Peugeot 306 S16) 34:46.4 p h., 24. Tárnok Tamás, Herr Mátyás (TT Racing, Citroen Saxo Kit-car) 35:25.1 p h., ...34. Pryma Zoltán, Gyimesi Antal (Road Star MSE, Peugeot 306) 44:37.7 p h., ...39. Németh Zsolt, Nyéki József (Aquincum RT, Honda Civic) 54:30.8 p h., ...41. Ferencz Krisztián, Ferencz Ramón (F-F Rallye Team, Skoda Felícia) 55:05.5 p h.
Waldviertel-rali, 10-es szorzójú Eb-futam, Waidhofen
Abszolút sorrend: 1. Manfred Stohl, Ilka Petrasko (osztrák, Ford Focus WRC) 2:23:11.3 (átlag: 97.07 km/óra), 2. Sperrer, Carlsson (osztrák, svéd, Peugeot 206 WRC) 1:33.3 perc hátrány, 3. Kopecky, Schovanek (cseh, Toyota Corolla WRC) 4:10.9 p h., ...7. Szabó Gergô, Táborszki Attila (Budaörs Motorsport, Toyota Corolla WRC) 10:39.3 p h., ...10. Kiss Ferenc, Tábori József (R-Mester ASE, Mitsubishi Lancer Evo6) 13:57.0 p h., ...23. Várkonyi Szabolcs, Odor Szabolcs (Ritmus ASE, Peugeot 306 S16) 34:46.4 p h., 24. Tárnok Tamás, Herr Mátyás (TT Racing, Citroen Saxo Kit-car) 35:25.1 p h., ...34. Pryma Zoltán, Gyimesi Antal (Road Star MSE, Peugeot 306) 44:37.7 p h., ...39. Németh Zsolt, Nyéki József (Aquincum RT, Honda Civic) 54:30.8 p h., ...41. Ferencz Krisztián, Ferencz Ramón (F-F Rallye Team, Skoda Felícia) 55:05.5 p h.
A magyar versenyzők és szurkolók körében évek óta nagyon népszerű Waldviertel-ralin az idén 21 hazai páros állt rajthoz, akik közül az idén is voltak kategóriagyőztesek – sajnos, az idén is csak a kisebb géposztályokban.
Az abszolút dobogós helyre is pályázó két WRC-s párosunk közül ugyanis Benik Balázs kiesett, Szabó Gergőnek pedig meg kellett elégednie a hetedik pozícióval. Benik egyébként az első nap még nagyon jól állt – a negyedikként fordult –, ám a zárónapon sajnos volt némi problémája a Focusszal. Először az ablaktörlő romlott el és maradt bent körülbelül két percig az egyik sáros gyorsaságin, két szakasszal a vége előtt pedig az egyik jobbos kanyarba nem tudott befordulni a hazai bajnokság abszolút másodikja. Valószínűleg a kormányösszekötő törött el, mert a sebességgel nem volt gond, sőt még lassabban is ment Benik, mint az előző körben.
A kiesés ellenére úgy gondolja, hogy megérte elutazni Ausztriába, már csak a több száz magyar szurkoló miatt is. Így érezhette Szabó Gergő is, akit ugyan a végére egy N-csoportos osztrák pilóta is meg tudott előzni, de a hetedik helyezés akkor sem rossz egy tízes szorzójú Eb-futamon.
Az N-csoportban Kiss Ferencnek és Hideg Krisztiánnak volt esélye akár a dobogós helyezésre is. Mindketten remekül autóztak, ám utóbb csak Kiss örülhetett a célba érkezésnek. Hideg ugyanis küszködött a technikával. A szombati első gyorsaságin kis sebességnél becsúszott az árokba. Onnan még kiszedték a nézők, de a harmadik gyorsaságiról már nem tudott továbbmenni, mert a mezőre csúszván egy ott parkoló Octaviának ütközött. Kissnek szerencsére nem voltak ilyen kalandjai, a korábbi kétszeres abszolút bajnok sokáig a harmadik helyen állt a kategóriában, úgy, hogy csak két osztrák vb-menő, Harrach és Grassner előzte meg. Az utolsó szakaszokon azonban visszacsúszott a pécsi pilóta, és végül meg kellett elégednie a negyedik hellyel.
Az A6-os és az N3-as géposztályban magyar győzelem született, előbbi Tárnok Tamás és Herr Mátyás (Citroen Saxo Kit-car), utóbbi pedig Várkonyi Szabolcs és Odor Szabolcs (Peugeot 306 S16) révén.