A magyar piacon 21 éve jelen lévő Penny Market és a Ferencváros célja egyaránt az, hogy a fiatalok és a családok kiemelt figyelmet kapjanak. Így a megállapodás egyik legfontosabb pontja, hogy a Groupama Aréna családi szektora ezentúl a Penny Market családi szektor nevet viseli. Ez az itt helyet foglalóknak további előnyökkel jár majd, a szponzor ugyanis minden hazai mérkőzésre nyereményjátékokkal és akciókkal készül a jövőben.
„Nagyon örömteli bejelentés ez a számunkra, ugyanis a Ferencváros óriási hangsúlyt fektet az utánpótlás-nevelésre, a családok és a fiatal szurkolók igényeinek kiszolgálására. Ebben közösek a céljaink a Penny Markettel, így reméljük, egy igazán gyümölcsöző, hosszú távú együttműködés veszi most kezdetét” – mondta Orosz Pál, az FTC Zrt. vezérigazgatója.
„Két tradicionális partner talált egymásra, a Fradit ugyanis 1899-ben, míg a mi anyavállalatunkat 1927-ben alapították. Ráadásul nagyon közel áll hozzánk az FTC szellemisége, az Erkölcs, Erő, Egyetértés olyan jelszavak, amelyeket a mi cégünk is képvisel – vélekedett Jens-Thilo Krieger, a Penny Market Kft. ügyvezető igazgatója. – A ma átadott exkluzív családi szektorral igyekszünk a családokat és a fiatalokat minél közelebb hozni a labdarúgáshoz és a Ferencvároshoz. Mostantól áruházainkon keresztül minden hazai mérkőzésre száz darab belépőt sorsolunk ki az új szektorba, és más nyereményjátékokkal is készülünk majd. Emellett az utánpótlást is támogatni fogjuk, mert hisszük, hogy közös munkával ki lehet nevelni olyan játékosokat, mint amilyen a múltban Albert, Nyilasi, vagy éppen Lisztes voltak.”
Az együttműködési megállapodásról Thomas Doll vezetőedző is kifejtette a véleményét: „Amikor hallottam erről, egyből az jutott eszembe, hogy ez nagyon jó ötlet. A Penny Market neve mindenki fülében jól cseng, nekem, mint németnek pedig különösen. Nagyon jó, hogy a Ferencvárosnál ismét olyan dolgokat valósíthatunk meg, amelyek Magyarországon korábban még nem voltak. Nyugaton az ilyen típusú együttműködéseknek már nagy hagyománya van, a Bundesligában is több példát láthatunk erre, de Magyarországon úttörők lehetünk. A családi szektor és az ott elérhető programok, játékok kiemelten fontosak, hiszen a családok és a kisgyerekek egyedülálló élményben részesülhetnek. Abban pedig biztos vagyok, hogy a Penny nagy gondot fog arra fordítani, hogy kiemelten szórakoztassa a családi szektorban helyet foglalókat. Úgy gondolom, ez egy nagyszerű, mindkét fél számára előnyös együttműködés lesz.”