A zöld-fehér alakulat új felszerelését hivatalosan hétfőn mutatták be az Albert-stadionban rendezett sajtótájékoztatón, ahol elhangzott, hogy azért készült négy különböző variáció az új mezből, mert az FTC a nemzetközi kupaporondon is érdekelt, így az egyik garnitúrát a magyar bajnokságban, a másikat pedig az Európa-ligában használhatja az együttes. A Ferencváros 2–1-es előnnyel utazik Norvégiába, ahol csütörtökön az Aalesund ellen játszik visszavágót az Európa-liga 2. selejtezőkörében.
A legújabb hazai mez vékonyabb függőleges csíkokat kapott, amelyek a derék irányába vastagodnak V-alakban. A sportszergyártó jelezte, igyekezett megjeleníteni a klub hagyományait, a mintát is a tradicionális FTC-mez inspirálta, a címer belső oldalán pedig a "Fradistának lenni felelősség" jelmondat kapott helyet.
A hazai, tiszta zöld mezt használta a Ferencváros eddigi Európa-liga- és bajnoki mérkőzésein, míg a csíkos mintájú – a minta megegyezik a DVTK vagy a Barcelona mezén láthatóval – hamarosan „debütál”.
„Több céggel is tárgyaltunk, amióta átvettük az irányítást, egyikük a Nike volt, ők voltak a legjobbak számunkra – mondta Orosz Pál vezérigazgató. – Fontos, hogy 50 százalékkal nagyobb a lehívható keretünk, és hatalmas marketingtapasztalattal rendelkeznek, amit szeretnénk kihasználni.”