Európa legnagyobb vasúti múzeumának területén, az Orient- és a West-mozdonycsarnokban állították ki az idő múlásával dacoló konstrukciókat, a második világháború előtt gyártott járművektől a KGST-korszak autóin és motorjain át az amerikai, olasz, angol, német sportkocsikig. A XX. Budapest Oldtimer Show különlegessége a bemutatott járműpaletta sokszínűsége volt: a luxuskocsik mellett jól megfértek a törpe autók, a traktorok, a kisteherautók, az alternatív járművek is, sőt újdonságként a fahajók.
A nemzetközi veteránjármű-kiállításon először láthatta a közönség a lakkozott fa ékszerdobozokat: tizenhárom magyar építésű fahajót mutattak be 150 négyzetméteres területen. Voltak közöttük kajakok, kenuk, kétpárevezősök, kielboatok, oldalmotoros szivartestek, túrahajók és versenyhajók veterán motorjaikkal, háború előtti oldalmotorok, Baján készült Pannónia-csónakmotor, Mercury- és Crescent-versenymotorok. Testközelből csodálhatták meg ifj. Fröhlich József katamaránját is, amellyel sebességi világrekordot állított fel 1986-ban.
Hogy mindenki pontosan tudja, milyen történelmi járművet is lát éppen, a konstrukciók elé kihelyezett kis táblácskán részletes műszaki adatlapot olvashatott, esetenként sztorikkal, adalékokkal fűszerezve. A fakerekű autók mellett korabeli ruhába öltözött hölgyeket is lehetett fotózni. A hatalmas csarnokon kívül, a külső területeken kaptak helyet az amerikai „nagyvasak”, veterán teherautók és autóbuszok.
(A cikk a Nemzeti Sport szombati melléklete, a Képes Sport 2025. április 19-i lapszámában jelent meg.)