A lap szerint a szerződés aláírásához már csak apró részletek hiányoznak. Az FIA ígérete, miszerint jövőre nagyjából egyenlővé teszik a motorok teljesítményét, illetve a tény, hogy az idei Renault-motor már sokkal jobb a tavalyinál, elég volt a Red Bullnak ahhoz, hogy a francia gyár oldalán maradjon 2017-ben is.

A Renault elkészült az új, továbbfejlesztett motorjával, amely erősebb lesz a mostaninál, és egyes pályákon körönként akár fél másodperc előrelépést is jelenthet. A Renault és a Red Bull a jövő heti teszten próbálja ki, de élesben csak a Kanadai GP-n vetik be, mert még a Monacói Nagydíjra sem készül belőle elég pótalkatrész.

A csapatoknak jövő hétfőig kell megnevezniük, milyen motorral versenyeznek 2017-ben. Semmi sem változik 2017-ben, azaz a Toro Rosso marad a Ferrarinál, amellyel az idei szezonnal kezdve hároméves szerződést kötött. A szabályok szerint 2017-ben már ugyanazt a motort kell megkapnia, amit a gyári csapat is használ – az idén még nincs ilyen kitétel, így a Toro Rosso a Ferrari tavalyi erőforrásával versenyez.