„Egy ilyen teszten semmit sem lehet megtudni az autóról.Nem tudtuk, milyen gumi van a kocsin, és hogy mi a Pirelli célja a teszttel. Mindig is azt vallottuk, hogy jobb a nulla információ, mint a rossz információ. Erről a tesztről semmilyen adatot nem tudunk felhasználni" – mondta Brawn, hangsúlyozva, hogy a telemetria biztonsági okokból lett bekapcsolva, hogy tudják, mi történik az autóval.
Brawn elmondta, amikor engedélyt kért a tesztre, eszébe sem jutott megkérdőjelezni Charlie Whiting számára kedvező véleményét.
„Mindig is Charlie a legfontosabb forrásunk a sportszabályzati kérdésekben, főleg a versenyhétvégéken, ahol az FIA versenyigazgatójaként neki kell eljárnia. Tudtuk, hogy nehéz kérdést tettünk fel, amely ellenőrzést igényel" – mondta Brawn, hozzátéve, sohasem kér írásos engedélyt Whitingtől, mert a gyorsan zajló versenyhétvégéken ez nem praktikus.