Caio Collet elsőségével ért véget a spái időmérő, így a brazil pilóta vághatott neki a pole pozícióból a főfutamnak. Collet mellől Zane Maloney, a harmadik rajthelyről Francesco Pizzi várhatta a piros lámpák kialvását. Tóth László ezen a versenyen is a 28. pozícióból rajtolhatott.
A startnál Collet maradt az élen, néhány kanyarral később azonban Maloney indított kemény csatát az élen autózó brazil ellen, majd vitatható módon, a pályán kívül előzte meg Collet-t. Legrosszabbul a rajtrács elejéről indulók közül Pizzi járt, aki sok helyet bukva visszacsúszott a mezőnyben, de kicsit hátrébb, a nagy helyezkedés következtében a bajnokesélyes Victor Martins futama is hamar véget ért.
Az elakadt autó és a pályán lévő törmelék miatt beküldték a biztonsági autót. A korlátozást megelőzően a sprintfutamon nagyot bukó Oliver Goethe állt az élre, s ott is maradt az újraindításkor, nem sokkal később azonban Collet és Maloney is elment mellette.
Előbbi tehát visszavette a vezetést, azonban rögtön ezután öt másodperces időbüntetéssel sújtották, amiért nem biztonságos módon tért vissza a pályára még az első körben bemutatott kicsúszását követően. A hetedik körben ismét be kellett vetni a biztonsági autót – ezúttal Grégoire Saucy miatt, aki kicsúszott, autóját pedig a gumifal állította meg.
A safery car négy körrel később állt ki a mezőny elől, az élen hamar változás történt a második újraindítást követően. Maloney megelőzte Collet-t, aki mellett nem sokkal később Roman Stanek is elment. A hátralévő néhány körben már nem láthattunk helycserét a top háromban, Maloney győzött, a dobogóra még Stanek, illetve Collet büntetése miatt Oliver Bearman állhatott fel. Tóth a 25. helyen látta meg a kockás zászlót.
Folytatás a jövő héten Zandvoortban!