Michelisz Norbert egy drámai versenyen aratott győzelmet Ningpóban, és vette át 16 ponttal a vezetést az összetettben, miután Esteban Guerrieri a második futamon is pont nélkül zárt – a két rivális közül a magyar versenyző a 9., míg az argentin az 5. pozícióból készülődhetett az utolsó kínai verseny rajtját. Michelisz Norbert egy drámai versenyen aratott győzelmet Ningpóban, és vette át 16 ponttal a vezetést az összetettben, miután Esteban Guerrieri a második futamon is pont nélkül zárt – a két rivális közül a magyar versenyző a 9., míg az argentin az 5. pozícióból készülődhetett az utolsó kínai verseny rajtját.
Az élről Yvan Muller várhatta a piros lámpák kialvását, míg mellőle az ugyancsak Lynk & Co-pilóta, Yann Ehrlacher startolhatott el. A második rajtsort Aurélien Panis, és Nicky Catsburg foglalhatta el, míg Tassi Attila a 16. helyről indulva bízhatott egy újabb erős pontszerzésben.
Muller jól rugaszkodott el, az a mezőny elejében nem is változott a sorrend, ám hátrébb Michelisz bukott egy pozíciót, majd az előző futamhoz hasonlóan ezúttal is összeért Andy Priaulx-lal, és a falat is eltalálta, igaz, az egész láncreakciót nem ő, hanem Frédéric Vervisch indította be, a belga tolta bele a Hondába a Hyundait.
A brit a 11. helyre esett vissza, míg a magyar visszament a bokszba, ahol azonnal szerelni kezdték az autóját. Jean-Karl Vernay azonban kiesett, mint ahogyan Daneil Haglöf is. Az esetek miatt a biztonsági autót is a pályára küldték, az első ötös sorrendjét ekkor Muller, Ehrlacher, Catsburg és Panis egészítette ki.
Michelisz nagy riválisa, Guerrieri a 8., míg Tassi a 21. pozícióból várhatta az újraindítást. Muller ezúttal is jól jött el, és megtartotta az első helyét, hátrébb viszont bőven volt történés: Guerrueri vesztett egy pozíciót, Niels Langeveld a kavicságyban kötött ki, Tom Coronel lelassult, míg Tiago Monteiro autója csúnyán összetört, miután Mehdi Bennani beleforgatta a falba – nem volt kérdés, újabb biztonsági autós szakasz következett, míg a marokkói áthajtásos büntetést kapott.
Ezzel azonban még nem volt vége! A Ningpóba még vk-éllovasként érkező Guerrieri kocsija ugyanis megadta magát, az argentin így mindhárom kínai versenyen nullázott.
Muller a második újraindítást is jól kapta el, vezető helyét nem fenyegette senki, mint ahogyan Ehrlacher is simán jött el, mögöttük azonban nagy csata folyt a 3–5. pozícióban haladó Catsburg, Panis és Gabriele Tarquini között, akikre Farfus is megérkezett, és kilökte a hollandot. Az első kettős mögött így Farfus, Tarquini, Björk és Panis sorrend alakult ki, ám nem sokkal később balesetet okozó brazil elengedte a másik hyundaios Tarqinit, így az olasz állt a harmadik helyre.
Az utolsó körben már nem történt nagy változás: Muller magabiztos győzelmet aratott, és közelítette meg 17 pontra a vk-éllovas Micheliszt. A második Ehrlacher lett, míg a dobogó alsó fokára Tarquini állhatott fel. Tassi újabb jó futamot teljesített, és zárt a 13. helyen.
A világkupa október 25–27. folytatódik a japán versenyhétvégével.
TÚRAAUTÓ-VILÁGKUPA (WTCR)
KÍNA, 3. VERSENY
1. Yvan Muller (francia, Lynk & Co)
2. Yann Ehralcher (francia, Lynk & Co)
3. Gabriele Tarquini (olasz, Hyundai
4. Augusto Farfus (brazil, Hyundai)
5. Thed Björk (svéd, Lynk & Co)
...
13. Tassi Attila (magyar, Honda)
...
Michelisz Norbert kiesett
A vk élmezőnye 21 futam után: 1. Michelisz Norbert (magyar, Hyundai) 247, 2. Esteban Guerrieri (argentin, Honda) 231 pont, 3. Yvan Muller (francia, Lynk & Co) 230, 4. Thed Björk (svéd, Lynk&Co) 209, 5. Mikel Azcona (spanyol, Cupra) 188, 6. Néstor Girolami (argentin, Honda) 186 ... 21. Tassi Attila (magyar, Honda) 52 pont