A McLaren hosszas várakozás után hétfő délelőtt mutatta be a nagyközönségnek az Indy 500-on induló autó festését.
Az autó ugyanazt a papajasárga alapszínt kapta, mint amit a csapatot alapító Bruce McLaren is használt az első, 1966-os versenyidényükben – s amely idén a Formula–1-es autó alapszínét is adja. Alonso és a csapat a 66-os rajtszámot választotta, szintén a múlt előtt tisztelegve.
Jelentős különbség a 2017-es projekthez képest, hogy míg akkor lényegében csak átmatricázták az Andretti Autosport egyik gépét, addig az idei autót teljes egészében Wokingban szerelték össze. Szintén lényegi különbség, hogy a két évvel korábbi Honda-motor helyett ezúttal már a Chevrolet erőforrása hajtja a kocsit.
A 103. Indy 500-as futam 48 nap múlva, május 26-án esedékes.
Alonso 2017-ben, bár újoncként többször is vezette a legendás 500 mérföldes versenyt (összesen 27 kört töltött az élen), motorhiba miatt nem ért célba.
A Formula–1-ből a 2018-as szezon végén visszavonuló kétszeres világbajnoknak már csak ezen a futamon kell győznie ahhoz, hogy megszerezze a „triple crownt” – a Le Mans-i 24 órás megbízhatósági versenyen és az F1-es Monacói Nagydíjon már sikerült diadalmaskodnia.