Michelisz Norbert nehéz hétvégén van túl.Az első futamothamar fel kellett adnia Ningpóban, a vasárnapi időmérőn azonban a második helyen végzett, így úgy tűnt, hogy a hétvége zárónapján értékes pontokat szerezhet. A fordított rajtrácsosmásodik versenyenazonban ismét lecsapott a technika ördöge az ötös számú Hyundaira – Michelisz lógó kipufogóval teljesítette annak a futamnak a nagy részét.Michelisz Norbert nehéz hétvégén van túl.Az első futamothamar fel kellett adnia Ningpóban, a vasárnapi időmérőn azonban a második helyen végzett, így úgy tűnt, hogy a hétvége zárónapján értékes pontokat szerezhet. A fordított rajtrácsosmásodik versenyenazonban ismét lecsapott a technika ördöge az ötös számú Hyundaira – Michelisz lógó kipufogóval teljesítette annak a futamnak a nagy részét.
A harmadik viadaltaz első sorból kezdhette meg, de már az első körben több pozíciót bukott, végül (a továbbra is sérült Hyundaijal) az ötödik helyen ért célba.
„Csalódást keltő nap volt, jobb eredményben reménykedtem, különösen az időmérő után – emlékezett vissza a vasárnapra a magyar versenyző. – Egy körön elég jól működött az autó, a versenyen viszont sokat szenvedtem az eleje miatt, néhány kör után ráadásul a gumik is elfogytak. Egyszerűen nem volt elég a sebességem ahhoz, hogy harcba szálljak az előttem lévőkkel, így arra koncentráltam, hogy megfelelően védekezzek. Nagyon nehéz volt többet kihozni a vasárnapi napból.”
Micheliszt tehát ismét több tényező hátráltatta, ráadásul pályaelhagyásért utólag meg is büntették.
„Szerencsétlenül jött ki a dolog a büntetést illetően, mert hátulról toltak az utolsó sikánban – mondta az esetről a tavalyi WTCC-ezüstérmes. – Úgy tűnik azonban, mintha előnyre tettem volna szert, ezért pedig kaptam egy öt másodperces büntetést, így kikerültem a pontszerzők közül. Végül is nem egy futamgyőzelmet veszítettem, és a harmadik versenyt jobban is sajnálom, hiszen a második helyről indulva igazán keményen akartam nyomni. De ahogy azt már mondtam, nem volt meg a sebességem, hogy harcban legyek a dobogós helyezésekért.”
A vk élcsoportja 21 futam után: 1. Gabriele Tarquini (olasz, Hyundai) 241 pont, 2. Björk (svéd, Hyundai) 233, 3. Muller (francia), Hyundai) 232, 4. Michelisz Norbert (magyar, Hyundai) 195, 5. Ehrlacher (francia, Honda) 178, 6. Guerrieri (argentin, Honda) 174, 7. Vernay (belga, Audi) 166, ... 18. Nagy D. (magyar, Hyundai) 36 ... 22. Nagy N. (magyar, Cupra) 18 ... 28. Szabó Zs. (magyar, Cupra) 4