Nem hibáztak, és pontosan azt tették, amit megbeszéltek, amit kellett. Bári Dávid csapatfőnök fogalmazott így a M1RA-pilóták teljesítményét elemezve a második hungaroringi verseny végén.
Az előző napi nedves/felszáradó pálya után ezúttal rekkenő hőségben álltak rajthoz a versenyzők. A pole pozícióból a magyar csapat portugál pilótája, Francisco Mora indulhatott. Remek rajtot fogott, de a harmadik körben Julien Briché megelőzte őt, s csak a hetedik körben sikerült tőle „visszalopni” a vezető pozíciót, amit aztán a portugál meg is tartott a leintésig. Pályafutása első TCR-győzelmét aratta. A magyar drukkerek ennek is örültek (persze elsősorban Michelisz miatt), de annak még jobban, hogy Nagy Dániel a szombati harmadik hely után megint a dobogón ünnepelhetett – most a második fokon.
„Pályafutásom egyik, ha nem a legnehezebb versenye volt – mondta Nagy Dániel a leintés után. – Az elején a Peugeot-kkal harcoltam, ami nagyon kemény volt, mert nagyon gyorsak voltak az egyenesben, a féktávokon azonban mindig feljöttem rájuk. Úgy kellett megragadnom az előzési lehetőséget, hogy közben nem töröm össze az autót. Végül sikerült, és nagyon boldog vagyok, hogy a csapat megszerezte az első és a második helyet.”
A közönség egyébként látványos előzéseket és kemény lökdösődéseket láthatott a futamon, no meg azt (és ezt semmiképpen sem szabad elfelejteni), hogy Tassi Attila is remek teljesítményt nyújtott – őt negyedikként intette le a kockás zászló.
TCR EURÓPA-KUPA-FUTAM, HUNGARORING
2. verseny: 1. Francisco Mora (portugál, Hyundai i30) 25:02.577, 2. Nagy Dániel (magyar, Hyundai i30) 1.421 mp h., 3. Files (brit, Honda Civic) 6.819 mp h., 4. Tassi Attila (magyar, Honda Civic) 8.683 mp h., ...9. Ficza Ferenc (magyar, Cupra) 16.805 mp h.
Az Ek állása: 1. Mikel Azcona (spanyol, Cupra) 112, 2. Borkovic (szerb, Hyundai i30) 111, 3. Nagy Dániel 87, …6. Tassi 60, …19. Ficza Ferenc 2