A második futamon az élről induló ladás Huff megtartotta az első helyét, Michelisz pedig
az első futammalaz első futammal ellentétben ezúttal nem tudott előre lépni, és csak a 8. volt a második szektor után.
A Citroënek satujában Norbi nagyot küzdött, de López után Muller is elment mellette, és Loeb is megérkezett rá. Huff általános meglepetésre még a 4. körben is tartotta első helyét, mivel mögötte Bennani tartotta a gyári Hondákat, és a Citroënek nem tudták elég gyorsan átverekedni magukat az előttük lévőkön.
A következő körben Bennanit azonban öten is megelőzték, Loeb pedig Michelisz szorította a 9. pozícióba, miközben az első futamot megnyerő López szépen átverekedte magát a mezőnyön, és már a második volt, 2.5 másodperces hátránnyal.
A nap párharcát Chilton és Muller vívta, utóbbi sikerével, Michelisz pedig Bennanit megelőzve visszakapaszkodott a nyolcadik helyre 6 körrel a vége előtt, a következőben pedig Chilton lecsúszása után már a 7. volt.
A 9. körben López elment Huff mellett, Muller azonban csak az utolsó előttiben tudta megelőzni Tarquinit, így pedig már nem érte utol a britet, aki ennek köszönhetően a Ladával óriási eredményt elérve a 2. lett.
Michelisz végül 455 ezreddel Loeb mögött, a 7. helyen zárt.