Korda mögött a második helyen Szalay érkezett, aki kissé nehezményezte, hogy bár nem ő vezetett a nap végén, mégis ő rajtolt elsőként, és így neki kellett „takarítania" az utakat. Ennek fényében a második helyezéssel tulajdonképpen elégedett volt az Opel-pilóta, azt mondta, legközelebb talán neki lesz szerencséje. Nem kell sokáig várnia a revánsra, hiszen két hét múlva újabb országos bajnoki futamot rendeznek...
Így van ezzel Palik László is, aki a magyar értékelésben harmadikként végzett (a cseh Zdenek Porizeket nem értékelik a hazai sorozatban), és a csendes, gondmentes versenyeket szereti a legjobban. Hát ez most nem az volt. Paliknak pénteken nem volt fékje, szombaton kapott két defektet, vasárnap pedig elakadt a sárban, ahonnan Bálint Zoltánék húzták ki. A harmadik hely ezek után egyáltalán nem rossz.
Palik azonban még mindig jobban járt, mint Murczin Zsolt, aki szombaton este átmenetileg átvette a vezetést, majd hátrébb csúszott, utóbb pedig beragadt a sárba, és elment az autója hajtása, úgyhogy nem tudott elevickélni a célig.
A háromszoros ralibajnok Benik Balázsnak is akadt gondja az első teljes terepversenyén, méghozzá a sebességkorlátozó zónákkal (a raliban nincs ilyen, ott a falvakat lezárják, így a párosok teljes sebességgel hajthatnak át rajtuk), úgyhogy több mint négyórás büntetést kapott. Ezek után a végeredmény tekintetében nem lehettek hiú reményei, viszont gyógyír lehetett a sebeire, hogy nyert szelektív szakaszt.
Abszolút végeredmény: 1. Korda Erik, Tóth György (Érdi Rally Team, Nissan Pickup) 4:10:47, 2. Szalay, Bunkoczi (Opel Dakar Team, Opel Antara RR) 1:41 perc hátrány, 3. Palik, Darázsi G. (RTL Motorsport Klub, Nissan Pickup) 14:55 perc hátrány |