A pénteken elrajtolt megbízhatósági futam egynegyede után a magyar érdekeltségű csapatok közül az osztrák dízel VW Golf megy a legjobban, az abszolút 24. hely a magyar pilótának, Szabó Gergőnek is köszönhető.
A magyarok közül a VW Golf TDi-vel versenyzô Szabó Gergô a legjobb
A magyarok közül a VW Golf TDi-vel versenyzô Szabó Gergô a legjobb
„Sötétben kezdtem, hajnali kettő környékén ülök vissza. Az autó remek, jó a nyomatéka. Csak a nagy forgalom a gond – mondta az alváshoz készülődő Szabó Gergő. – A fénycsóvákból nem lehet tudni, hogy egy sokkal gyorsabb autó, vagy egy mögöttem lévő vetélytárs közeledik-e. Az egyik kanyarban belém is jöttek, de a szerelők pillanatok alatt kijavították a sérülést. Fiúk, veletek mi van?” – kiabált át Szabó Zengő Zoltánéknak, akiknek féltengelyproblémájuk volt, de a Seat Leon Monster kezd lábra kapni, a 65. pozíciót foglalták el lapzártakor.
A BOVI Motorsport Porschéja az 51. helyen állt ekkor, a csapat egyedi gyártású Silver Stingje öt pozícióval tanyázott hátrébb, benne Talmácsi Gáborral. „Élvezem a versenyt, sokat lehet előzni. Volt egy nagyobb balesetünk, negyven percet szereltünk utána. A délutáni meleg eszi a gumit, ki is kellett jönnöm egy soron kívüli kerékcserére, de már gyorsulunk. Még szokatlan kicsit a négy kerék, sötétben sem versenyeztem még soha, de nincs gond” – mondta a gyorsasági motorosból átmenetileg autóversenyzővé váló Talma.