FIFA 94
Ez volt a legelső része a sorozatnak. Eredetileg a játék a FIFA International Soccer nevet kapta.
A 16-bites éra egyik meghatározó alkotása volt, PC mellett pedig az Amiga, Sega, SNES és többi akkori
konzolra is elérhető volt. Egy hírhedt hiba pedig lehetővé tette a játékos számára, hogy a kapus előtt
állva a labda lepattant róla a hálóba. A maga idejében az Egyesült Királyságban a legkeresettebb játék
volt.
FIFA 95
Ebben a részben már a nemzeti csapatokon kívül elérhetőek voltak a klubcsapatok is (Brazil,
német Bundesliga, olasz Serie A, spanyol La Liga, angol Premier League, francia Ligue 1, holland
Eredivisie és az Egyesült Államok).
FIFA 96
Az első 3D-s játék a sorozatban. Meglepő módon ugyancsak ebben a részben debütáltak a
valódi mezek és játékosnevek.
FIFA 97
Ebben az alkotásban bemutatták a teremfocit és ekkor alkalmaztak először Motion Capture
technológiát.
A FIFA Road to World Cup 98-at azt hiszem senkinek sem kell bemutatni.
FIFA 2001
Ekkora kapott egy nagyobb ráncfelvarrást a grafikai motorja a játéknak, mely lehetővé tette
a csapatok részletesebb mezének megalkotását.
FIFA 2002
Bemutatták a passzokhoz alkalmazott erőadagolást. A lövések mellett tehát ilyenkor is
megjelent egy csík, hogy milyen erős átadást szeretnénk.
FIFA 2003
Egy teljesen új játékmechanikával ruházták fel. Az EA leselejtezte az elavult DirectX7-et és
újítottak. A Freestyle Control volt az egyik újdonsága, amivel felvehettük a labdát (mint dekázásnál) és
így passzolhattuk tovább a labdát.
FIFA 08
Ekkora mutatták be a Be a Pro új játékmódot.
FIFA 09
Megjelent az azóta is játékosok millióit beszippantó FUT mód.
FIFA 13
Először lehetett összekapcsolni a Kinecttel és a Playstation Move-val