Ez volt a döntő touchdown, amikor az Egyesült Államokban egy pillanatra minden megállt: Plaxico Burress (balra) elkapja Eli Manning labdáját, Ellis Hobbs (jobbra) már tehetetlen
Ez volt a döntő touchdown, amikor az Egyesült Államokban egy pillanatra minden megállt: Plaxico Burress (balra) elkapja Eli Manning labdáját, Ellis Hobbs (jobbra) már tehetetlen
A Nielsen Media Research nevű cég felmérése szerint a 2008-as Super Bowl minden korábbi rekordot megdöntve 97,5 milliós nézettséget produkált az Egyesült Államokban.
Az eddigi rekordot az 1996-os Dallas Cowboys–Pittsburgh Steelers finálé tartotta 94,08 millióval.
Az észak-amerikai ország televíziózásának történetében a New York Giants fantasztikusan győzelménél csak egyetlen közvetítést néztek többen: a MASH című, a koreai háború idején játszódó tévésorozat záró epizódja miatt 106 millióan ültek le a képernyők elé.
Az idei Super Bowl szinte minden tekintetben azt hozta, amit az eseményt közvetítő Fox tévétársaság várt: szoros mérkőzés, elképesztően izgalmas végjáték. A hatalmas érdeklődést természetesen már eleve megalapozta az, hogy a New England Patroitsnak jó esélye volt veretlenül megnyerni a bajnokságot.
A New York és a New England között a mérkőzés során egyszer sem volt négy pontnál nagyobb a különbség, és végül a kevésbé esélyes Giants egy, a meccs vége előtt 35 másodperccel elért touchdownnal fordított és győzött.
Az érdeklődés a negyedik negyedben hágott a tetőfokára, akkor volt olyan időszak, amikor 105,7 millióan nézték a találkozót.
Massachussetsben, a Boston környéki területeken az összes tévékészülék 81 százalékán, New Yorkban a 67 százalékán ment a Super Bowl.
És végül néhány érdekesség azzal kapcsolatban, hogy micsoda üzlet a Super Bowl az Egyesült Államokban: fél perc reklám 2,7 millió dollárba kerül; becslések szerint 14,5 ezer tonan chips és 4000 tonna pattogatott kukorica fogy el ilyenkor.