„Köszi, Anyu!” - egy fotós szemével

nemzetisport.hu nemzetisport.hunemzetisport.hu nemzetisport.hu
Vágólapra másolva!
2014.02.07. 17:33
null
Egyedülálló fotókiállítás nyílt a téli olimpia alkalmából
A Procter&Gamble (P&G), az ötkarikás játékok világszintű partnere, „Köszi, Anyu!" programja keretében egyedülálló fotókiállítással tiszteleg az édesanyák előtt a 2014. évi szocsi téli olimpiai játékok alkalmából. A P&G őszintén hisz abban, hogy minden édesanya, legyen szó aranyérmes olimpikonok vagy eleven gyermekek szülőjéről, megérdemli a támogatást és az elismerést mindennapi fáradozásaiért. (x)

A fotókiállítás-megnyitóval egybekötött ünnepélyes sajtótájékoztatón a P&G részéről Karancsi Zsolt szóvivő, a MOB képviseletében Dr. Magyar Zoltán alelnök ismertette a vállalat és a szervezet szoros együttműködésével megvalósuló „Köszi, Anyu!” kampány céljait és eredményeit, és kívánt sok sikert a Szocsiban versenyző magyar sportolóknak. A sajtótájékoztatón, kerekasztal-beszélgetés keretében ismert sportolók – Engi Klára jégtánc olimpikon, Szabó Szilvia kajakozó olimpikon, valamint Szuper Levente jégkorongozó, a P&G jégkorong-utánpótlást támogató téli olimpiai kampányának sport nagykövete – osztották meg karrierjük legemlékezetesebb pillanatait és a család ebben betöltött szerepét. A sportolók külön köszönetet mondtak az eseményen résztvevő édesanyjuknak töretlen támogatásukért.

Az eseményen a P&G bemutatta a „Pick Them Back Up – Hogy soha ne adjuk fel!” címet viselő reklámfilmjét, amely a vállalat 2012. évi londoni olimpiai játékokon debütáló, több mint 21 milliós nézettséggel büszkélkedő „Best Job” filmjének folytatása; valamint ünnepélyesen megnyitotta a 2014. évi szocsi téli olimpiai játékok ideje alatt megtekinthető „Köszi, Anyu!” fotókiállítást. A február 7–23. között nyitva tartó fotókiállítás fekete-fehér portréi a P&G „Köszi, Anyu!” kampányának idei sportnagykövete, Szabó Milán Gábor sífutó olimpikon és édesanyja különleges viszonyát mutatja be. Edző, barát és anya – Szabóné Prisztás Marianna mindez egy személyben Milán számára.

„Milán amellett, hogy nagyszerű sportoló, derűs és vidám természet, akárcsak Mariann. Nagyon könnyű volt velük dolgozni, jó hangulatban telt a nap, ahogy az a kiállításról készült werkfilmben is látszik” – mondta Trunkó Bálint fotós.

A vállalat idén Marianna és Milán történetén keresztül szeretné felhívni a figyelmet az anyai támogatásra, amely nélkül a sikerről mindannyian csak álmodhatnánk. A P&G Szabó Milán édesanyján kívül több mint húsz ország olimpikonjainak édesanyját utaztatja ki a szocsi téli olimpiai játékokra, akiknek másképp nem nyílt volna lehetőségük a helyszínen támogatni gyermeküket. Marianna, férje és második fia társaságában már megérkezett Szocsiba és az Olimpiai Park területén életre hívott P&G Anya Rezidenciára, hogy együtt követhessék végig élőben a játékok ünnepélyes megnyitóját.

A P&G Anya Rezidencia az olimpia alatt az otthon kényelmével várja az édesanyákat és a sportolók családját, barátságos környezetet biztosítva a kikapcsolódásra, a versenyek közös megnézésére és a tapasztalatok megosztására. Emellett az Anya Rezidencián a Pantene®, a Max Factor® és a Gillette® több mint ezer kényeztető szépségápolási szolgáltatással fogadja az édesanyákat, míg a Pampers® a kisgyermekes családokra is gondol.

A P&G-ről

A P&G termékeit naponta 4.8 milliárd ember használja világszerte. A vállalat portfoliójába olyan elismert, minőségi és vezető márkák tartoznak, mint az Ace®, Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Fusion®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Iams®, Lenor®, Mach3®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Prestobarba®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella®, and Whisper®. A P&G mintegy 70 országban van jelen. A vállalatot és termékeit érintő legfrissebb hírekért látogasson el a vállalat weboldalára.

P&G, az ötkarikás játékok nemzetközi partnere

A P&G először az Egyesült Államok Olimpiai Bizottságával működött együtt a 2010-es vancouveri téli olimpiai játékok kapcsán. Ezt követően a vállalat 10 éves, 2020-ig tartó hosszú távú együttműködési megállapodást írt alá a Nemzetközi Olimpiai Bizottsággal, és az ötkarikás játékok világszintű kiemelt támogatójává vált.

Az ötkarikás játékok világszintű partnere, a Procter&Gamble idén is útjára indítja globális „Köszi, Anyu!” kampányát, amely a sportolók mögött álló édesanyákat helyezi középpontba azáltal, hogy köszönetet mond nekik mindazért, amit anyaként tesznek gyermekeikért. A Nemzetközi Olimpiai Bizottsággal kötött együttműködés keretében megvalósuló projekt a P&G 175 éves fennállásának legnagyobb kampánya.

A 2014. évi szocsi téli olimpiai játékokról

A XXII. téli olimpiai játékok 2014. február 7-23. között kerülnek megrendezésre, amelyen 85 ország több mint 6000 egyéni és csapatjátékban induló sportolója vesz rész. 7 olimpiai sportágban összesen 98 eredményhirdetésen állhatnak a dobogóra a sportolók, amely 12-vel meghaladja a 2010-es vancouveri olimpiai játékok, 14-gyel pedig a 2006-os torinói téli olimpiai játékok során kiosztott érmek számát.

A XI. téli paralimpiai játékok 2014. március 7-16. között kerülnek megrendezésre, amelyen 45 ország 1650 egyéni és csapatjátékban induló sportolója versenyzik egymással. 5 sportágban 72 érmet osztanak majd ki.

A 2014-es szocsi játékokat mintegy 25 000 önkéntes segíti, és 13 000 sajtó munkatárs, TV és rádió csatorna, fotós vesz részt az eseményeken. A szocsi olimpiai játékokat világszerte várhatóan mintegy 3 milliárd tv-néző fogja követni.

Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik