A kolumbiai Falcao, aki az Atlético Madrid mezében töltött sikeres éveit követően sokak meglepetésére a francia másodosztályból frissen feljutott AS Monaco együttesét választotta új klubjának, még a 2013-as év elején írt alá egy személyes szponzori megegyezést a Hublot-val, egy másik kiemelt támogatója, a Puma pedig örömmel társult egy közös kezdeményezésbe: így született meg a kizárólag megrendelés útján megszerezhető, elképesztően borsos árú, limitált szériás evoSPEED.
Az összefogás nem mellesleg jótékony célokat szolgál, a méregdrága cipők bevételét Grand Lagoon, Falcao szülővárosának szerény körülmények között és nagy szegénységben élő lakóinak megsegítésére fordítják. A Hublot a mindössze 100 darab stoplishoz egyedi órát is készített, amelyek a színben passzoló evoSPEED lábbelihez járnak.
A 100 darab luxuscipőt két verzióban készítették el: hatvanat az Unico Titaniumból (17 ezer dollár/3.7 millió forint) és negyvenet a King Goldból (40 ezer dollár/8.5 millió forint). A csomagot hivatalosan Kolumbia fővárosában, Bogotában mutatták be először, pontosan egy évvel a brazíliai labdarúgó-vb kezdete előtt.