A brit TVBet.co.uk portál készítetett egy felmérést, amiben arra voltak kíváncsiak, hogy a sportszerető közönség mennyi időt tölt sporteredmények követésével. Az eredmény talán még őket is meg őket is meglepte: a legkeményebb sportrajongók hetente mintegy 195 percet töltenek azzal, hogy mindig képben legyenek, ami éves összesítésben 10.140 percet jelent – ez több mint egy teljes hét.
A rajongók nem ismernek lehetetlent: 51%-uk a munkahelyen is nézi az aktuális állásokat, 15% vetett már egy pillantást a mobiljára az első randin, 4% pedig nem átallotta esküvő közben megnézni, hogy áll kedvenc csapata. További rossz szokásuk az ilyen alakoknak, hogy kényszeresen megosztják az olvasottakat – akár érdekel valakit a társaságukban, akár nem.
Nem csak férfiak, nők is hódolnak a rossz szokásnak, igaz sokkal kisebb számban, és kevésbé hard core módon. Az addikciós listán a foci vezet, de szorosan ott van mögötte a lóverseny, a rögbi és a krikett is. A kérdezettek közel fele, természetesen, akkor is nézi a telefonján az eredményeket, ha éppen sporteseményen van.