Arsene Wenger – Citroën C5
Az Arsenal szoros kapcsolatot ápol a Citroën autógyárral. Ennek keretében a francia cég autókkal látja el a londoni klubot (némelyikre még vicces matrica is került). És bár a játékosok egy Citroën C4-nél, C5-nél, de akár még egy C6-nál jobb autót is el tudnak képzelni, a száguldozást nem nagyon igénylő Wenger boldogan beéri egy C5 limuzinnal. A tolatóradarokkal, fedélzeti számítógéppel, navigációval, masszázsfunkciós vezetőüléssel felszerelt autó tökéletesen kielégíti Wenger igényeit.
Alex Ferguson – Audi A8
Nem meglepő Sir Alex választása annak ismeretében, hogy a Manchester United az Audi által
támogatott futballcsapatok egyike. A menedzser, aki több mint 20 éve irányítja a futballcsapatot egy, a tekintélyéhez méltó modellt választott: a 6 literes W12-es motorral szerelt A8450 lóerőt ad le, maximális nyomatéka 580 Nm. Ezzel simán utoléri a diszkóból hazafelé igyekvő játékosait.
Carlo Ancelotti – Mercedes-Benz E-osztály
Az olasz menedzser 2009-ben ült le a Chelsea kispadjára, és már jó néhány edzést levezényelt, mire egyedül el tudta vezetni autóját otthonától a tréningek helyszínére, majd a stadionba. Mint azt még 2009. szeptemberében mondta: sokkal könnyebb a Chelsea-t irányítani, mint Londonban vezetni. Pedig az autó adott hozzá: az új E osztályú Mercedes-Benz limuzin 350-es 4MATIC összkerékhajtású, automata váltós modellje kiváló, elegáns választás.
José Mourinho – Ferrari 612 Scaglietti
A Real Madrid kispadján ülő portugál tréner nem szerénykedik, amikor meg kell szólalnia, és akkor sem, amikor volán mögé kell ülnie. Szereti a gyors autókat, van is neki belőlük egy pár. Milánóban egy Ferrari 599 GTB-vel járt, de szívéhez talán közelebb áll az 540 lóerős Ferrari 612 Scaglietti, amit még a Chelsea menedzsereként kapott Roman Abramovics tulajdonostól.
Pep Guardiola – Audi Q7
A Barcelona edzője 40 éves korára mindent megnyert, ami egy klubbal csak megnyerhető, és két szezon alatt a legnagyobb trénerek közé emelkedett. A minden körülmények között szuperelegáns tréner, ha akarna sem vezethetne mást, mint a csapat támogatójától származó Audit. De miért akarna valaki mást vezetni, mint egy Q7-est? Egy 500 lóerős V12-es TDI motor olyan erős, gyors és precíz, mint a Barca játéka.
Luis van Gaal – Audi A8
A Bayern Münchentől hetekkel ezelőtt menesztett holland tréner lehet, hogy nem sok mindenben ért egyet Sir Alexszel, de úgy tűnik, az autó egyike ezeknek a kevés dolgoknak. A Bayern játékosai és edzője 2010 nyarán választhattak az Audi kínálatából. A holland mester a katalógusból egy 372 lóerős 4.2 literes motorral szerelt homok-bézs A8-ra esett. Egy ilyen autóban csak néhány pillanatnak tűnik az út Münchenből Amszterdamba...
Felix Magath – Volkswagen Phaeton
Egy másik szomorú történet, ezúttal Gelsenkirchenből: az előző szezonban a Wolfsburg csapatával óriási meglepetésre bajnoki címet szerző Magath mester bizony a szezon végét sem érte meg a Veltins Arénában. Bízvást állíthatjuk, kevesen számítottak erre, amikor először parkolt be a stadion elé 240 lóerős V6 TDI Volkswagen Phaetonjával. A wolfsburgi autógyár zászlóshajójának számító limuzin biztosan kényelmesebb, mint a gelsenkircheni kispad.
Marcello Lippi – MINI Cooper D Clubman
Az olasz válogatottal a dél-afrikai világbajnokságra készülő szakember a BMW Italiától kapott egy MINI Cooper D kisautót. A kívül-belül igen szemrevaló kisautót az importőr milánói központjában vehette át. A háromajtós kisautót 110 lóerős motor mozgatja, 10,2 másodperc alatt gyorsul százra, és, gyári adatok szerint, csupán 3,9 litert fogyaszt vegyes üzemmódban. A MINI-től már megszokott módon, a mester extrák tucatjai közül válogathatott, hogy kényelmesebbé varázsolja autóját.
Guus Hiddink – Mercedes-Benz SL 55 AMG
A holland mestert méltán emlegetik a világ legjobb edzői között: ahol munkát vállal, ott szinte garantált a siker: 1987-ben triplázott a PSV-vel, 1998-ban a holland, négy évvel később pedig a dél-koreai válogatottal lett negyedik a világbajnokságon, most pedig éppen a török nemzeti csapatot próbálja visszavezetni a világelitbe. Különösebben nem keresi a feltűnést, bár azért a Merci házi tuningcége által rendbe tett SL55 AMG a maga 6,3 literes V8-as motorjával az elektronika kiiktatásával közel 300 km/h-s végsebességre képes. Amilyen úriember Hiddink, még azt is el tudjuk képzelni, hogy a 2002-es vb-siker után kapott Hyundai is ott figyel a garázsban.
Sven-Göran Eriksson – Volvo XC90
A svéd edző első nagy sikere az IFK Göteborggal elért UEFA Kupa-győzelem volt 1982-ben, majd Olaszországot hódította meg előbb a Sampdoria, később a Lazio kispadján. Persze ő is Angliában lett sztár a válogatott kispadján, és itt érték utol a botrányok is. A titkárnőivel huncutkodó, és kétes üzleti ügyekbe keveredő szakvezető most a Leicester City edzéseit vezeti, és otthona valamint a stadion között egy Volvo XC90 terepjáróval jár. A legnagyobb változatban egy 3,2 literes, 243 lóerős motor dolgozik, és a sofőr mellett kényelmesen elfér benne még négy titkárnő is.
Vicente del Bosque – Chevrolet Captiva 2.0
Egy ilyen összeállításból, természetesen, nem maradhat ki a világ- és Európa-bajnok spanyol válogatott szakvezetője sem.
Vicente del Bosque soha nem keresi a reflektorfényt, nem szerepel az újságok címlapján, így nem meglepő, hogy nem egy különleges luxusautóval furikázik.
Még 2008-ban kapott a spanyol szövetséget támogató cégtől egy Chevrolet Captiva 2.0 VCDi modellt.
Ugyan nem egy német, vagy amerikai járgány, de a koreai gyártmányú SUV is mindent tud, amit egy igényes sofőr elvárhat tőle.