A jelentések szerint 4.4 millióan fizettek elő pay-per-view konstrukcióban a mérkőzésre, ami önmagában 400 millió dollárt jelent, és a jegybevételeket, a nemzetközi közvetítési jogokból származó bevételeket, reklámjogokat, szponzori pénzeket is összesítve kb. 500 millió dollár – azaz nagyjából 135 milliárd forint bevétel realizálódott az összecsapás kapcsán.
Floyd Mayweather ezzel a 4.4 milliós előfizetéssel gyakorlatilag megduplázta saját rekordját, hiszen az eleddig csúcsot tartó 2007-es 2.48 milliós vásárlás az ő és Oscar De La Hoya közötti, 2007-es összecsapásához fűződött.
Floyd Mayweather ezzel a 4.4 milliós előfizetéssel gyakorlatilag megduplázta saját rekordját, hiszen az eleddig csúcsot tartó 2007-es 2.48 milliós vásárlás az ő és Oscar De La Hoya közötti, 2007-es összecsapásához fűződött.