A Sepsi tavalyi 7 millió eurós bevételéből 4.5 millió jött a szponzoroktól és a reklámokból, és ebben Cornel Sfaiter klubmenedzser elmondása szerint nincsenek benne a pályázatokon nyert magyar állami támogatások, amelyekből a klub infrastruktúrája, az új stadion és a csapat akadémiája épül.
A Gazeta Sporturilor a Sepsiről szóló cikkében kiemeli, hogy a támogatók többsége magyar cég, ám nem tesz különbséget a magyarországi támogatók (OTP, Mol, Gyermelyi, Duna Aszfalt, Belfry) és a helyi vállalkozások (Diószegi Pékség, Depo Trio Impex, Aluco, Ariadne Impex, Ready Garment Technology) között.
A lap összehasonlítja a Sepsi szponzori bevételeit más, nagy múltú román csapatokkal, úgymint a 18-szoros bajnok Dinamóval (1.2 millió euró) vagy a jelenleg is topcsapatnak számító Universitatea Craiovával (1.5 millió).
Ezzel a bevétellel a Sepsi 2019-es bruttó profitja 1.5 millió euróra rúg, miközben legfőbb kiadásként a havi 300 ezer eurós bérköltség jelenik meg. A sepsiszentgyörgyi csapat 2019-ben a 6. hely megszerzésével történelme legjobb eredményét érte el a román bajnokságban. Idén ugyan csak az alsóházi rájátszásban szerepel (jelenleg 8.), viszont a Román Kupában a legjobb négy közé jutással még versenyben van.
Szponzorok és reklámok | 4400 000 euró |
Televíziós közvetítési jogdíjak | 2100 000 |
Átigazolások | 250 000 |
Jegyeladás | 200 000 |
UEFA | 55 000 |
Egyéb bevételek | 50 000 |
Összesen | 7 055 000 |