A marketingjogokért is érdemes harcba szállni

T. N.T. N.
Vágólapra másolva!
2008.01.30. 23:19
Címkék

Noha a Magyar Nemzeti Vagyongazdálkodási Zrt. (MNV) által meghívott tizenhárom cég közül hivatalosan még egyik sem nyújtott be pályázatot a Ferencvárosra és a klubhoz tartozó 6+2 hektáros ingatlanra, ám biztosra lehet venni, hogy nem csupán az Esplanade Real Estate Ingatlanforgalmazó Kft. az egyetlen vevőjelölt. A Kevin McCabe magyarországi érdekeltségébe tartozó cég mellett ugyanis információnk szerint a február 9-ei határidőig a Neuchatel Financial Ltd., valamint a spanyol Torre Rioja Madrid SA is tervezi, hogy benyújtja a pályázati dokumentációt, és azzal együtt leteszi a 400 millió forintos ajánlattételi biztosítékot. Rieb György, a Ferencváros elnöke nevek említése nélkül elmondta, pályázati egyeztetésre két cég képviselői is időpontot kértek tőle.

A leendő vevő köteles 1.2 milliárd forintért felújítani a stadiont, megvásárolni a 800 millió forint értékű részvényeket, valamint az 1.5 milliárd forintos használati jogot. Azonban még mélyebben a zsebébe kell nyúlnia, hiszen az igazán nagy üzlet nem a majdani jegyeladásból, hanem a marketinggel járó bevételekből származhat, ami azonban jelenleg a zrt. korábbi tulajdonosáé, Várszegi Gáboré. A Fotex-vezér korábban 1.8 milliárdot fektetett a Ferencvárosba, és távozásakor a marketingjogok nagyobbik részét kérte, ami ma mintegy 1.2 milliárd forintot ér. Úgy tudjuk, Várszegi Gábor már egymilliárd forintért is hajlandó lenne üzletet kötni.

Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik