Bármelyik pillanatban felszá molás indulhat az FC Sopront üzemeltető gazdasági társaság ellen. Az eljárást a soproni klubbal szerződéses viszonyban álló cég, a SportLife Média kezdeményezheti.
„A soproni klubbal van egy megállapodásunk a klub és szponzorai népszerűsítésére – mondta Mitók András, a cég ügyvezetője. – Ezt mi teljesítettük, ám a számlákat a klub hónapok óta nem egyenlítette ki. Hozzátenném, önmagában ez talán még nem lenne ok erre, más klubokkal is szerződéses viszonyban állunk, amelyeknél szintén vannak kisebb problémák. Az olasz tulajdonosokkal az a nagy baj, hogy folyamatosan ígérgetnek, de a találkozókat lemondják, egyszerűen komolytalanok. Ezzel a mentalitással a magyar sportot és futballt is veszélyeztetik. Ha napokon belül nem tudunk előrelépni, azaz legalább egyeztetni az olaszokkal, akkor kénytelenek leszünk megtenni a szükséges lépéseket nem utolsósorban az FC Sopron labdarúgóinak érdekében, akik egyébként már felszólítást küldtek nekünk.”
Bár az ügyvezető konkrét összeget nem említett, információnk szerint húszmillió forint körüli nagyságrendű az az összeg, amellyel a futballklub tartozik a médiavállalkozásnak. A fenti sorokat elolvasva azért egy kérdés megfogalmazódik az emberben: miért abból a pénzből kell kifizetnie a Sportlife-nak a játékosokat, amelyet a soproni klubtól vár? Nem az lenne logikus, hogy a soproni klub mindenféle közvetítő nélkül maga utaljon a futballistáknak? Mert a cég szerepvállalása arra is utalhat, hogy a magyar labdarúgásban oly divatos marketingszerződések Sopronban sem hiányoznak, és a játékosok bérének nagyobb részét a sokkal kedvezőbb adózás miatt nem a klubot működtető gazdasági társaság, hanem külső partner fizeti. Maradjunk annyiban: újabb talány.