Az NSO ajánlja:
Futamról futamra
A 2004-es végeredmény
Technikai sportok lexikon
Talmácsi Gábor egyelőre gyengélkedik
A Londontól 200 kilométerre északra található Donington Park-i pályának több jellegzetessége is van. A pálya kiszolgáló épületei a múltat idézik, hiszen olyan kevés a box, hogy a legtöbb 250-es és 125-ös nagycsapatnak is sátrakban kell szerelnie.

Talmácsi Gábor a hetedik helyrôl vághat neki a futamnak (Fotó: MTI)

Talmácsi Gábor a hetedik helyrôl vághat neki a futamnak (Fotó: MTI)
A nehézségek, sajnos, Talmácsi Gáboron is kifogtak, idei leggyengébb edzéseredményét volt kénytelen elkönyvelni: a hetedik lett. Talma motorjának egyáltalán nem fekszik a pálya lassú, éles kanyarokkal teli része, a hajrában pedig nagyon feltartották. Ennek ellenére vasárnap nem kell félteni, hiszen szereti a pályát, továbbá vasárnap eshet az eső, és különben is, a délelőtti warm-upon sokat segíthet neki a KTM, amely a másik pilótájának, Mika Kalliónak tökéletes motort adott szombaton - a finn idei hatodik pole pozíciójának örülhetett.
Kallio mellett Valentino Rossi és Daniel Pedrosa is megtalálta a legjobb beállításokat.

Valentino Rossi képességeit ismerve valószínûleg azt mutatja, hogy hányadik helyen végez majd a futamon…
Pedrosáról talán még többet beszélnek, mint Rossiról. A kétszeres világbajnok folyamatosan azt nyilatkozza, hogy 2006-ban gyári hondás lesz, ám a gyári Honda sportigazgatója, Carlo Fiorani kategorikusan tagadta ezt, sőt azt is hozzátette, hogy Pedrosa jelenleg a Gresini-csapattal tárgyal, amelynél Gibernau és Melandri versenyez. A szövevényes ügy - az ellentétes nyilatkozatok hátterében az húzódik meg, hogy a Honda meg akarja tartani Pedrosa jelenlegi fő szponzorát, amely kilépne a vb-ből, ha a spanyol pilóta a gyári csapatba igazolna - nem igazán foglalkoztatja Pedrosát, hiszen elsősorban a motorozásra összpontosít; ő az első spanyol hondás a 250-ben, aki rajtelső lett a Donington Parkban, jóllehet, így sem tudta megmutatni, mire is képes valójában. Az utolsó körében Pedrosa folyamatosan javított, amikor egy lassabb ellenfele feltartotta, és ennek következtében elesett.
| Gyorsasági motorkerékpáros vb, Brit Nagydíj, 125 kcm, a rajtsorrend: | ||||
| 1. | Mika Kallio | finn | KTM | 1:37.295 |
| 2. | Mattia Pasini | olasz | Aprilia | 1:37.396 |
| 3. | Marco Simoncelli | olasz | Aprilia | 1:37.407 |
| 4. | Thomas Lüthi | svájci | Honda | 1:37.634 |
| 5. | Fabrizio Lai | olasz | Honda | 1:37.660 |
| 6. | Julian Simon | spanyol | KTM | 1:37.701 |
| 7. | Talmácsi Gábor | magyar | KTM | 1:37.952 |
| 8. | Kojama Tomojosi | japán | Honda | 1:38.034 |
| 9. | Mike Di Meglio | francia | Honda | 1:38.060 |
| 10. | Alexis Masbo | francia | Honda | 1:38.238 |
| 11. | Hector Faubel | spanyol | Aprilia | 1:38.372 |
| 12. | Alvaro Bautista | spanyol | Honda | 1:38.454 |
| 13. | Manuel Poggiali | San Marinó-i | Gilera | 1:38.680 |
| 14. | Joan Olive | spanyol | Aprilia | 1:38.745 |
| 15. | Manuel Hernandez | spanyol | Aprilia | 1:38.820 |
| 16. | Pablo Nieto | spanyol | Derbi | 1:38.866 |
| 17. | Sergio Gadea | spanyol | Aprilia | 1:38.911 |
| 18. | Nicolas Terol | spanyol | Derbi | 1:38.978 |
| 19. | Aleix Espargaro | spanyol | Honda | 1:39.040 |
| 20. | Raffaele De Rosa | olasz | Aprilia | 1:39.148 |
| …34. | Tóth Imre | magyar | Aprilia | 1:40,293 |
MotoGP: 1. Rossi (olasz, Yamaha) 1:27.897, 2. Gibernau (spanyol, Honda) 1:28.182, 3. Melandri (olasz, Honda) 1:28.295, 4. Barros (brazil, Honda) 1:28.394, 5. Hayden (amerikai, Honda) 1:28.415, 6. Edwards (amerikai, Yamaha) 1:28.656
Tv: Eurosport, 12.45-17.30 (élő) ---- N ---- &
Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik








