A Scuderia elsőként írta alá a Formula-1 pénzügyeit és mindennapi működését átfedő Concorde-szerződés 2008-tól 2012-ig terjedő, új változatát.
Ezzel a jelenlegi megállapodás végén elszakadni kívánó autógyárak száma háromra csökkent (Mercedes, Renault és BMW), így valószínűtlenné vált, hogy létrejön a GPWC-sorozat.
"A Ferrari már tavaly kilépett a GPWC-ből, és remélem, hogy a többiek is megteszik ezt. A Concorde-szerződést mindig is a Ferrari írta alá elsőként, mert belátta, hogy a Formula-1-ben megkapja ugyanazt a pénzt, mint a másik sorozatban. Hat hónapig gürcöltem ezért az aláírásért, de megérte, roppant boldog vagyok. A többi csapatot már tájékoztattam a fejleményekről, nekik is meg kell érteniük, hogy óriási előnyökkel jár az új Concorde-szerződés" - mondta Ecclestone, aki biztos benne, hogy ezzel sikerült hosszú távon garantálnia a Formula-1 jövőjét.
"Ezzel biztosan meghiúsul az új sorozat" - látta be Paul Stoddart, a Minardi csapatvezetője, aki a minap amiatt panaszkodott, hogy a Formula-1 jelenlegi premizálási rendszerén belül a többi csapat állandóan fizet a Ferrarinak. Ecclestone és Luca di Montezemolo, a Ferrari elnöke ezt nem így látja, utóbbi azt is közölte, hogy lesz még fordulópontja az ügynek. Stoddart szerint az autógyáraké a válaszlépés, ők ugyanis már megegyeztek a bankokkal az F1-et irányító SLEC vállalat 75 százalékának felvásárlásáról.
Ecclestone nem gondolkozik ennyire előre, ő azt szeretné, ha az idény kezdetéig sikerülne az összes csapattal egyezségre jutnia a Concorde-szerződésről, és márciusban elrendezni az F1 jövőjét 2012-ig.