1980, 1989, 1993, 1995, 1999, 2000, 2002 és 2004. Ezek az évszámok azt jelölik, hogy melyik évben nem történt halálos baleset a Dakaron, hiszen a másik 19 évben sajnálatos módon mindig bekövetkezett legalább egy tragikus végkimenetel* bukás. Az első haláleset már az első Dakar-ralin megtörtént 1979-ben, míg a legtöbb áldozatot az 1986-os esztendő tartogatta, mivel akkor hét ember hunyt el. Köztük a Dakar megalapítója, a francia Thierry Sabine is. A kedden délelőtt eltávozott 47 éves olasz Fabrizio Meoni pedig már a 46. halottja a Dakarnak.
1979 Egy halott. A francia motoros Patrick Dodin a Dakar-rali első áldozata, aki egy esést nem élt túl Nigerben.
1980 Négy halott. Egy olasz újságíró és a FIAT csapat három szerelője halt meg, miután felborultak a kamionjukkal Algériában.
1982 Három halott. Egy üzemanyagszállító-kamion szintén felborult és meghalt egy francia újságírónő. A motorosoknál végzetes bukást szenvedett a holland Bert Oosterhuis, míg Maliban egy autó elgázolt egy az úton játszó kisfiút.
1983 Egy halott. Szintén egy autó ütötte el a francia motoros Jean-Noel Pineau-t.
1984 Egy halott. Egy faluban egy terepjáró vezetője figyelmetlen volt egy megfordulásnál és halálosan megsebesített egy asszonyt Burkina Fassoban.
1985 Két halott. Nigerben egy autó elütött egy nőt, míg Mauritániában egy helikopterbalesetben az egyik utas vesztette el az életét.
1986 Hét halott. A japán motoros Kaneko Jaszuo Franciaországban járt szerencsétlenül egy bukásnál. Maliban földbe csapodott egy helikopter, amelyen Thierry Sabine mellett még négyen utaztak. Az olasz motoros Giampaolo Marinoni két nappal a Dakar befejezése után belehalt az utolsó szakaszon elszenvedett sérüléseibe.
1987 Egy halott. A Dakar egyik orvosát elgázolta az egyik szervizautó.
1988 Hat halott. A holland kamionos Kees Van Loevezijn, a francia autós Patrick Canado és a francia motoros Jean-Claude Huger bukott. Míg Maliban egy kislányt, Mauritániában pedig egy anyát a gyermekével gázoltak halálra.
1990 Egy halott. Meghalt egy finn újságíró, aki egy autóban versenyezve tudosított a Dakarról.
1991 Három halott. Maliban gerillák lelőtték a francia kamionos Charles Cabanne-t. A kétszeres Dakar-győztes, a francia Jean-Louis Schlesser szervízkamionja felborult és ketten meghaltak benne.
1992 Egy halott. A Dakar 1989-es motoros nyertese, a francia Gilles Lalay összeütközött a verseny egyik mentőautójával.
1994 Két halott. Egy bukásban elhunyt a belga motoros Michel Sansen. Szenegálban elütöttek egy kisfiút.
1996 Három halott. A francia kamionos Laurent Gueguen egy felnemrobbant aknára futott és bennégett a Mercedesében. A spanyol Tomás Urpí felborult az autójával. Guineában elütöttek egy kislányt.
1997 Egy halott. A 45 éves francia motoros Jean-Pierre Leduc az első Dakarján vett részt és egy bukásban meghalt.
1998 Négy halott. Maliban egy helyi taxi és egy versenyben résztvevő autó ütközött össze.
2001 Két halott. Franciaországban egy helyi autós vesztette el az életét, miután összeütközött a versenyben induló egyik autóval. Mauritániában, szintén az egyik összekötő szakaszon lett közlekedési baleset áldozata a francia autós Daniel Vergnes.
2003 Egy halott. A francia navigátor Bruno Cauvy azt követően hunyt el, hogy felborult Líbiában az autója.
2005 Eddig két halott. Négy nappal a bukása után január 10-én belehalt a belső sérüléseibe a spanyol José Manuel Pérez, majd másnap a kétszeres Dakar-bajnok olasz Fabrizio Meoni szenvedett halálos balesetet.