A Peugeot kétszeres világbajnok finn pilótája ugyebár hiába nyerte meg a Ciprus-ralit, hiszen a versenybíróság az autója szabálytalan vízpumpája miatt elvette az eredményét. "Nagyon elégedett voltam a kocsival, a ciprusi teljesítményt Görögországban akár felül is múlhatjuk. Ehhez az kell, hogy ne legyen hibás lépésem, és elkerüljön a balszerencse" – mondta Grönholm, aki az eredmény módosításával a vb-pontverseny első helyéről a negyedikre esett vissza.
Az elsőség Sebastien Loeb ölébe hullott, mert bár az ő Citroenjét is átvizsgálták, azon nem találtak szabálytalanságot. Az eddigi öt versenyen Loeb legnagyobb fegyvere a megbízhatóság volt. "A világbajnokság esélyesei közül egyedül én szereztem pontot az eddigi összes versenyen. Ezúttal sem más a célom, mint hogy célba érjek, egy harmadik hellyel már tökéletesen elégedett lennék" – mondta a francia. Loeb mögött az Akropolisz-rali tavalyi győztese, Markko Märtin áll a második helyen, hátránya csupán egy pont.
Görögországban először fogják kipróbálni a jövőben bevezetendő SupeRally-rendszert, amely szerint a kiesett versenyzők az autó megjavítása után visszaállhatnak a versenybe. A jövőben minden etapot külön pontoznak, de ezen a hét végén a visszaálló versenyzőket nem jegyzik a végeredményben.
51. Akropolisz-rali, a 16 futamos vb 6. versenye, LamiaA program. Péntek: 8 gyorsasági szakasz (143.20 km). Szombat: 7 (133.18). Vasárnap: 6 (98.5). Össztáv: 1438.48 km (ebből a gyorsasági szakaszok hossza: 377.13km).