Tagaiék is vb-indulók

Munkatársunktól MunkatársunktólMunkatársunktól Munkatársunktól
Vágólapra másolva!
2003.07.01. 20:40
Címkék
Néhány évvel ezelőtt szenzációnak számított, ha egy magyar versenyző világbajnoki futamon indult, mostanában azonban egyre gyakoribb, hogy hazai pilóták is eljutnak a legmagasabb szintű sorozat egy-egy viadalára.
A Subaru Impreza WRC-t (képünkön) átmenetileg egy N-csoportos Mitsubishire cseréli a Tagai testvérpár
A Subaru Impreza WRC-t (képünkön) átmenetileg egy N-csoportos Mitsubishire cseréli a Tagai testvérpár
A Subaru Impreza WRC-t (képünkön) átmenetileg egy N-csoportos Mitsubishire cseréli a Tagai testvérpár
A Subaru Impreza WRC-t (képünkön) átmenetileg egy N-csoportos Mitsubishire cseréli a Tagai testvérpár
A Subaru Impreza WRC-t (képünkön) átmenetileg egy N-csoportos Mitsubishire cseréli a Tagai testvérpár
A Subaru Impreza WRC-t (képünkön) átmenetileg egy N-csoportos Mitsubishire cseréli a Tagai testvérpár
Csak az idén már három versenyző (Benik Balázs, Szabó Gergő, Fülöp Rajmund) próbálta ki magát a legjobbak között, és ezzel még nincs vége, hiszen újabb páros döntött úgy: megméreti magát az elitben. Tagai Tamás és Tagai Róbert (Intermédia Motorsport) a világbajnokság 8. futamára, a július 25–27-én esedékes Német Ralira adta le a nevezését, és ami a legérdekesebb, nem azzal a Subaru WRC-vel, amelynek volánja mögött az utóbbi években láthattuk, hanem egy N-csoportos Mitsubishi Lancer Evo6-ossal. Azzal a típussal, amellyel 2000-ben N-csoportos bajnok lett a páros.
– Régóta tervezzük, hogy megméretjük magunkat egy rali-világbajnoki futamon – vallotta be Tagai.
– De miért egy N-csoportos autóval?
– Azért, mert azt talán egy kicsit jobban ismerjük, mint a Subaru WRC-t, és az N-es mezőnyben nem is leszünk akkora technikai hátrányban, mint az Imprezánkkal lennénk a gyári World Rally Carok ellenében.
– Miért döntöttek éppen a Német Rali mellett?
– Mindenképp a közül a hét vébéfutam közül akartunk választani, amelyeken az N-es Világkupa menői is szerepelnek, mert velük akartuk összemérni a gyorsaságunkat. A Német Rali volt a legközelebbi ilyen verseny, ráadásul oda sok magyar szurkoló is eljön majd, és ez pluszerőt ad nekünk. Az is közrejátszott a döntésben, hogy a német pályákon most először szerepel az N-es Világkupa mezőnye, tehát a helyismeret miatt legalább nem leszünk hátrányban.
– Milyen eredményre számít?
– Egyelőre nem tudom megítélni, hogy hol a helyünk. Az élmezőny roppant erős: ellenfelünk lesz a nyolcvannégyes világbajnok Stig Blomqvist, a tavalyi junior-világbajnok Daniel Sola, a címvédő Karamjit Singh és még jó néhány olyan pilóta, akinek sokkal több vébés tapasztalata van, mint nekünk.Egy azonban biztos: nem szeretnénk csak végiggurulni a pályákon – azért megyünk Németországba, hogy versenyezzünk.
Legfrissebb hírek

Szombati sportműsor: 26 meccs a Magyar Kupában

Birkózás
1 órája

Nagycsoportosok – Malonyai Péter publicisztikája

Labdarúgó NB I
1 órája

Jöhet az i-re a pont! – Szendrei Zoltán jegyzete

Atlétika
1 órája

Fradi-drukkerek ellen játszik a Ferencváros; Halász Bence történelmet írhat Tokióban

E-újság
1 órája

Továbbra is veretlen az Elche, ezúttal Sevillából rabolt pontot a La Liga újonca

Spanyol labdarúgás
1 órája

Udvardy Panna kikapott francia ellenfelétől, nem jutott négy közé Sao Paulóban

Tenisz
2 órája

Európai kézilabdaligák: Hanusz Egon hat gól lőtt Elzászban

Kézilabda
2 órája

A Marseille szinte végig emberelőnyben játszva győzte le a Lorient-t

Francia labdarúgás
2 órája
Ezek is érdekelhetik